וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 2:4 את פרייבורג

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 21:09

ארבעה ימים לפני המשחק מול הפועל באר שבע, הצליחו האדומים-שחורים לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות. הרטה-וולפסבורג 1:1

תקציר: פרייבורג - באייר לברקוזן 4:2/ספורט 1

המחזור השישי בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. ארבעה ימים לפני המשחק מול הפועל באר שבע, באייר לברקוזן ניצחה 2:4 בפרייבורג. לאחר מכן הרטה ברלין קטעה את רצף ההפסדים שלה עם 1:1 ביתי מול וולפסבורג, לה זה תיקו חמישי בשישה מחזורים.

לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן עם נאדים אמירי. Alex Grimm, GettyImages
אלאריו לוהט/GettyImages, Alex Grimm

פרייבורג - באייר לברקוזן 4:2

הקבוצה של פטר בוס פתחה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו ברציפות, אבל מאז היא רושמת כבר שלושה ניצחונות ברציפות והערב עשתה את זה ארבעה ימים לפני המשחק שלה מול הפועל באר שבע במושבה.

המארחת עלתה ליתרון בדקה השלישית משער של לוקאס הולר מקרוב אחרי שנשלח לעומק על ידי לוקאס קובלר וזה 0:1. לוקאס אלאריו הלוהט איזן בדקה ה-29 אחרי שניצל טעות גדולה בהגנה והכניע את השוער בדרך ל-1:1. החלוץ הארגנטינאי המשיך להפציץ והשלים את המהפך בדקה ה-42 אחרי מסירת רוחב מלארס בנדר וזה 1:2. נאדים אמירי כבש את השלישי בדקה ה-64 עם ביצוע יפהפה אחרי שקיבל מסירת עומק מפלוריאן וירץ וזה 1:3. פרייבורג לא הרימה ידיים ונילס פטרסן צימק בדקה ה-72 אחרי בישול של וינצ'נזו גריפו וזה 2:3. יונתן טה כבש את הרביעי וגמר סופית את המשחק בדקה ה-76 אחרי קרן של קרם דמירבאי וזה 2:4.

מתאוס קוניה שחקן הרטה ברלין. Maja Hitij, GettyImages
השער של קוניה לא הספיק להרטה/GettyImages, Maja Hitij

הרטה ברלין - וולפסברג 1:1

הזאבים נותרו הקבוצה היחידה ללא הפסד בבונדסליגה, אבל מצד שני הם גם לא ממש מנצחים. וולפסבורג עם ניצחון אחד וחמש תוצאות תיקו אחרי שישה מחזורים, בעוד הרטה קטעה רצף של ארבעה הפסדים אחרי שפתחה את העונה בסערה עם 1:4 מול ורדר ברמן. מתאוס קוניה הברזילאי העלה את המארחת ליתרון בדקה השישית אחרי שקיבל מסירת רוחב מדודי לוקבאקיו ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה כדי לקבוע 0:1. וולפסבורג איזנה בדקה ה-20 עם שער אדיר של רידלה באקו, שהפציץ אל החיבורים מ-18 מטר את ה-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully