וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ז'וטה שוב הציל את ליברפול, צ'לסי רקדה, גם סיטי ניצחה

עודכן לאחרונה: 31.10.2020 / 21:53

הפורטוגלי כבש (85) בפעם השלישית ברציפות וקבע 1:2 קשה על ווסטהאם. זייש כיכב ב-0:3 על ברנלי, 0:1 לפפ על שפילד יונייטד

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

המחזור השביעי בפרמיירליג יצא לדרך עם ארבעה משחקים. ביום שישי נפתח המחזור עם ניצחונה של וולבס 0:2 על קריסטל פאלאס, ובשבת בצהריים ניצחה מנצ'סטר סיטי 0:1 את שפילד יונייטד. לאחר מכן הגיע תורה של צ'לסי, שהביסה 0:3 את ברנלי, בעוד ליברפול השיגה 1:2 קשה על ווסטהאם.

דקת דומייה לזכר נובי סטיילס, שחקן נבחרת אנגליה בעבר. רויטרס
דקת דומייה לזכר נובי סטיילס לפני פתיחת המשחק בבראמל ליין/רויטרס

שפילד יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:0

לראשונה בקריירת האימון המפוארת שלו, קבוצה של פפ גווארדיולה לא הצליחה להגיע ל-10 נקודות בחמשת מחזורי הליגה הראשונים. מנצ'סטר סיטי איבדה כבר שבע נקודות, אבל הפעם נמנעה בקושי ממעידה נוספת והשיגה ניצחון שלישי העונה. זה לא היה קל ובטח לא יפה, ובכל זאת המטרה הושגה. פפ עלה ללא חלוץ טבעי, כשהספרדי פראן טורס הוצב בחוד בהיעדרם של סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס, אלא שמי שהכריע בבעיטה יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-28 ולא חגג מול הקבוצה בה גדל. שפילד יונייטד לחצה כדי להשוות, אבל עם איום אחד למסגרת קשה לעשות את זה והמארחת נותרה עם נקודה בלבד אחרי שישה משחקים.

דקה 13: אמריק לאפורט הגיע למצב טוב אחרי קרן, אבל בעט החוצה.

דקה 23: ראחים סטרלינג העביר כדור רוחב בין רגליו של המגן, אבל פראן טורס נעצר מקרוב אצל השוער ארון רמסדייל.

דקה 28: גול! קווין דה בראונה מסר למגן הימני קייל ווקר, שבעט כדור שטוח וחד אל הרשת מ-20 מטרים ולא חגג מול קבוצת נעוריו. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

עוד בוואלה!

דיטר המאן: "פפ גווארדיולה אלוף ביחסי ציבור. סיטי הייתה צריכה לפטר אותו מזמן"

לכתבה המלאה
קייל ווקר שחקן מנצ'סטר סיטי עם רודרי. רויטרס
החל את הקריירה אצל הבליידס וכבש מולם במשחק הליגה ה-100 שלו במדי סיטי. קייל ווקר/רויטרס

ברנלי - צ'לסי 3:0

ה-0:4 הקליל על קרסנודר בליגת האלופות קטע עבור הבלוז רצף של שלוש תוצאות תיקו, וכעת נראה שהקבוצה של פרנק למפארד שוב על הגל. חכים זייש כבש את הראשון בדקה ה-26, עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, ובכך הפך לשחקן צ'לסי הראשון מאז דייגו קוסטה ב-2014 שכובש בשני המשחקים הראשונים בהם הוא פותח בהרכב. קורט זומה הכפיל בדקה ה-63 כשנגח פנימה כדור קרן של מייסון מאונט וחגג שער ליגה שלישי העונה ובדקה ה-70 עבר זייש לתפקיד המבשל, עם כדור עומק טיפוסי לטימו ורנר שקבע 0:3. המארחת, מצידה, ממשיכה לפשל הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והיא תמשיך לחפש אחר ניצחון ליגה ראשון העונה בשבוע הבא, כשתתארח בברייטון.

שחקן צ'לסי חכים זייש. רויטרס
נכנס לעניינים. זייש/רויטרס

ליברפול - ווסטהאם 1:2

יורגן קלופ ביצע רוטציה רחבה בליגת האלופות וזה הספיק לליברפול בשביל 0:2 על מיטיולנד, אבל גם בשביל שפאביניו יפצע וחוליית ההגנה האדומה תמשיך להיפצע. על כן, נתניאל פיליפס פתח במרכז ההגנה והיה טוב מאוד, אך החלק האחורי של המרסיסיידרס ממשיך להיראות פגיע. פבלו פורנלס הוכיח זאת כשנותר פנוי לגמרי במרכז הרחבה וקבע 0:1 בדקה העשירית, מוחמד סלאח איזן בדקה ה-42 מהנקודה הלבנה, לאחר שגם היה זה שהוכשל. בדקה ה-77 חשבה האלופה שהשלימה מהפך, כשדיוגו ז'וטה כבש מקרוב, אולם ה-VAR פסל את השער בצדק בשל עבירה של סאדיו מאנה על השוער לוקאש פביאנסקי. ז'וטה התאושש במהרה ובדקה ה-85 כבש שער חוקי, אחרי כדור עומק מבריק של ג'רדאן שאקירי.הפורטוגלי כבש בפעם השלישית ברציפות, כדי לקבוע ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות.

ביום שלישי תתארח ליברפול אצל אטאלנטה לקרב לוהט בליגת האלופות, עד אז היא יכולה להתגאות על כך שהשוותה את שיא המועדון עם 63 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד באנפילד.

שחקן ליברפול דיוגו ז'וטה. רויטרס
המושיע. ז'וטה/רויטרס

משחק נוסף

וולבס - קריסטל פאלאס 0:2
לוולבס: ריאן איט נורי (18), דניאל פודנסה (27).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully