וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן רתח על ז'וזואה: "שחקן שמעז לקלל מאמן יריב זו הפקרות"

מאמן בני סכנין זעם על כוכבה של מחזיקת הגביע בתום ה-2:2 בינה לבין קבוצתו: "אם הפועל באר שבע תהיה חכמה היא תדע לטפל בזה"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

הפועל באר שבע חילצה הערב (שני) נקודה דרמטית, אך ספק אם היתה חותמת עליה לפני פתיחת המשחק מול בני סכנין. יוסי אבוקסיס ביצע מספר שינויים בהרכב כדי לחלק את הכוחות לאור העומס בו נמצאת מחזיקת הגביע, שנראתה רע ובכל זאת הצליחה לסחוט 2:2, עמוק בתוך תוספת הזמן. אנתוני וארן שכבש ראשון (15) גם דאג לאזן בדקה ה-94, מוטי ברשצקי (24) ואוסמה חלאיילה (35) ביצעו מהפך זמני לניסו אביטן, בהופעת הבכורה שלו על הקווים. לבאר שבע, שסופרת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, מצפה קרב קשה פי כמה וכמה ביום חמישי הקרוב, כשתארח את באייר לברקוזן במסגרת הליגה האירופית.

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל באר שבע: "מאכזב מאוד, משחק ההגנה שלנו במחצית הראשונה היה נוראי. ספגנו שני שערים מכלום, ממצב וחצי. היו טעויות קשות שלנו בהגנה וזה מאוד מתסכל. סך הכול הובלנו 0:1 וזה נראה משחק בידיים שלנו. פתאום היינו צריכים לרדוף אחריהם. נקודה זה עדיף מכלום, אבל זה מאוד מאכזב. נצטרך ללמוד איך לקבל דברים גם משחקנים אחרים חוץ מז'וזואה. יש כאן שחקנים טובים שיצטרכו לקחת על עצמם עוד.

מאמן בני סכנין ניסו אביטן מול שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. ברני ארדוב
עימות בסיום. אביטן מול ז'וזואה/ברני ארדוב

על הנוכחות של אלונה ברקת: "פעם ראשונה שהיא הגיעה מאז ההודעה. אני שמח מאוד שהיא באה".

כובש הצמד אנתוני וארן: "יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים. אני מנסה לעשות את העבודה על המגרש ומקווה שזה יעזור".

ניסו אביטן, שפספס ניצחון דרמטי מול קבוצת נעוריו: "אין ספק שאנחנו מאוד מתוסכלים מהתוצאה הסופית, אבל עדיין אני גאה בשחקנים שלי. לצאת מאוכזבים מ-2:2 מול קבוצת צמרת... הליגה עוד ארוכה ואני גאה בשחקנים שלי שנלחמו. אני מלא הערכה כלפיהם. אף אחד לא יכול להכין קבוצה בשבועיים אחרי פגרה של 40 יום. נפלנו מהרגליים בדקות האחרונות, אבל זו נקודה יקרה. אני מרגיש חיבור לשחקנים ולאנשים פה. אני מקווה שבסוף העונה נסתכל על המהלך הזה ונגיד שהוא עשה טוב לשני הצדדים".

על העימות עם ז'וזואה בסיום אמר אביטן: "כעסתי רק על שחקן שקילל אותי מול השופט. שחקן שמעז לקלל ככה מאמן יריבה זו הפקרות. הפועל באר שבע מנוהלת מצוין, אם היא תהיה חכמה היא תדע לטפל בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully