וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן נותרה בפסגה, ניצחון גדול לנוף הגליל בדרבי, הכתומות חגגו

האורדונים גברו 0:2 על הפועל פתח תקוה המאכזבת, 1:4 לשנייה על אחי נצרת עם גול אדיר של גיא דיין. 0:1 לראשון לציון על בית"ר תל אביב, ניצחונות בכורה לנס ציונה ולעכו

חתימת שת"פ בין מנהלת ליגת העל הישראלית לזו של איחוד האמירויות/מנהלת ליגת העל

אחרי פגרת קורונה שנמשכה כמעט חודש וחצי, הליגה הלאומית חזרה לפעילות הערב (שני) עם שבעה משחקים שבסיומם הפועל רמת גן והפועל נוף הגליל נותרו צמודות בפסגה. המחזור יושלם מחר עם המפגש בין הפועל ירושלים להפועל רעננה.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם מוחמד במבה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ניצחון שני ברציפות. שחקני הפועל ראשון לציון/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 0:2

גם פגרת הקורונה לא שינתה את המומנטום של שתי הקבוצות, כשהמוליכה השיגה ניצחון שלישי ברציפות והמלאבסים המאכזבים נמצאים ברצף של ארבעה הפסדים. עמית רוזנבוים וצליל נחמיה ערכו בכורה במדי הפועל פתח תקוה, אבל בדקה ה-35 מיקו ממן חטף כדור מההגנה והשאיר לירדן אבוחצירה שהכניע את עומר כץ. שחקניו של מסאי דגו לא מצאו תשובות, והמאמן צריך להיות מודאג עם ארבע נקודות מתוך 18, אחרי שישראל זגורי המחליף חתם את התוצאה בדקת הסיום.

עוד בוואלה!

לקראת חזרת הליגה הלאומית: מנהלת הליגות אישרה "תמריץ קורונה"

לכתבה המלאה

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 0:0

בכורה רגועה למוטי איוניר כמאמן האורחת, שהוסיפה נקודה למאזנה בתוך רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. הפועל ניר רמת השרון, שהתמודדה עם בעיות כלכליות בחודשיים האחרונים וחסרה את יוגב לרמן המורחק, לא הצליחה להשיג ניצחון שהיה משאיר אותה צמודה להפועל רמת גן ותזכור בעיקר את הצלת הענק של תומר ליטבינוב מול נגיחה של מוחמד חטיב בדקה ה-78.

רן וטורי שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
טעות שעלתה ביוקר לבית"ר תל אביב בת ים. רן וטורי/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב בת ים 0:1

הכתומים השיגו לפני הפגרה ניצחון ראשון בעידן איסמעיל עאמר לפני עצירת הליגה והערב קטעו רצף עגום מול יריבה שניצחה אותם בשלושת מפגשי הליגה האחרונים וגם 1:3 בגביע הטוטו בתחילת העונה. יוסי מקונן הצטרף מהפועל רמת גן ופתח בהרכב הכתומים, שחגגו שער של גיל סלם ואז גילו שנפסל. אלא שמוחמד במבה הוסיף שער חוקי בדקה ה-24 והכריע את המשחק.

מכבי אחי נצרת - הפועל נוף הגליל 4:1

הדרבי של נצרת נצבע אדום. המגן מתן פלג העלה את נוף הגליל ליתרון בדקה השלישית ובהמשך רשם החמצת ענק עם נגיחה החוצה ממטר, שנראה היה שתעלה ביוקר אחרי שעלי כנאנה איזן עבור אחי נצרת בדקה ה-61. אלא שאז הגיעה פצצה של גיא דיין מ-30 מטרים בדקה ה-67, ולאחר מכן כדור חופשי של הקשר הוותיק הסתיים בשער של הבלם דייויד אקווה בדקה ה-81. עודד צוקול המחליף חתם בחלוף שלוש דקות וקבע הפסד בכורה לאחי נצרת העונה, עם המאמן הזמני וויסאם חלאיילה על הקווים.

יוסי מקונן שחקן הפועל ראשון לציון מול אנגוסה סונזו שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
בכורה במדי ראשון לציון. יוסי מקונן מול אנגוסו סונזו/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל איכסל - מ.ס. כפר קאסם 1:2

הפתעת העונה הקודמת המשיכה לפשל גם מול הפתעת העונה הנוכחית. הפועל איכסל עדיין ללא הפסד אחרי שישה מחזורים, ואת שלושת הניצחונות שלה השיגה באצטדיון בעפולה. ז'וליו סזאר הברזילאי המשיך להרשים עם צמד מוקדם בדקות 6 ו-12, והשאיר את כפר קאסם ללא ניצחון העונה. ירדן כהן לפחות צימק בדקה ה-89 עם השער הרביעי בסך הכול של האורחת.

הפועל עכו - הפועל עפולה 0:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן זהה לחלוטין, אבל המארחת נפרדה מחבורת התחתית עם ניצחון בכורה העונה וראשון על הפועל עפולה בשמונה מפגשים בלאומית. רז טוויזר חגג שער ליגה שישי העונה בדקה ה-12, האורחת איבדה את ריאן גרכד שהורחק כבר בדקה ה-26 ואז הגיע הקינוח של זאהי אחמד, עם מהלך נהדר והקפצה יפה בדקה ה-54.

איסמעיל עאמר מאמן הפועל ראשון לציון עם השוער יהונתן שאבי. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ההתאוששות של ראשון לציון נמשכת. המאמן איסמעיל עאמר עם יהונתן שאבי/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - הפועל כפר שלם 0:1

עוד ניצחון בכורה העונה. היורדת מליגת העל צברה את ארבע הנקודות שלה מתוצאות תיקו (פעמיים השוותה בתוספת הזמן ופעמיים ספגה שוויון מאוחר) והפעם השיגה ניצחון ראשון על חשבון העולה מליגה א' שכבשה רק שני שערים והשיגה נקודה בלבד עד כה. דוד מרטן מונה למאמן במקום עומר פרץ וכפר שלם גם צירפה את בוריס זייה מבית"ר תל אביב בת ים, אבל נס ציונה שעברה לפני כשבוע וחצי לקבוצת ניהול חדשה בראשות רועי אנקווה והספיקה לצרף את החלוץ אלי אלבז, השיגה את שלוש הנקודות הודות לריבאונד של דור גלילי בדקה ה-48.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully