וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חזרת הליגה הלאומית: מנהלת הליגות אישרה "תמריץ קורונה"

מתקבולי הקבוצות יוגדר תמריץ על סך 150 אלף ש"ח לכל קבוצה שתעמוד בהנחיות התקופה. היו"ר ארז כלפון: "מקווה שהקבוצות יקפידו לשמור על הנהלים"

חתימת שת"פ בין מנהלת ליגת העל הישראלית לזו של איחוד האמירויות/מנהלת ליגת העל

הליגה הלאומית תשוב לפעילות ביום שני הקרוב, כמעט חודש וחצי אחרי שנעצרה בתום המחזור החמישי. לקראת חזרתה, נערך היום (חמישי) מפגש זום של פורום הליגה הלאומית עם מנכ"ל המנהלת ניקולס לב והמשנה למנכ"ל ניר ינקלביץ.

במפגש הודגשה החשיבות של שמירה על ההנחיות למניעת הידבקויות בנגיף הקורונה כדי שניתן יהיה להשלים את העונה כמתוכנן. בנוסף, אושר פה אחד כי מתקבולי הקבוצות הצפויים יוגדר "תמריץ קורונה" על סך 150 אלף שקלים לכל קבוצה שתעמוד בהנחיות המנהלת והרשויות בכל הנוגע לנגיף הקורונה במגרש ומחוצה לו.

חיים איצרין שחקן הפועל רעננה לפני אליאור סיידר שחקן הפועל אום אל פאחם. דני מרון
בשני חוזרים לשחק. חיים איצרין מהפועל רעננה לפני אליאור סיידר מהפועל אום אל פאחם/דני מרון

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "אני רואה חשיבות גדולה בכך ששחקני, מאמני וקבוצות הליגה הלאומית, לוקחים בכובד ראש את ההנחיות שנועדו לכל העוסקים בענף לסיים את העונה, ומבינים את החשיבות שבשמירה על הנחיות משרד הבריאות כדי שנוכל לקיים את הליגה עד סופה. אני מקווה שלא נאלץ לעשות שימוש בסעיף זה, וכי קבוצות הליגה הלאומית יקפידו על שמירה על נהלי משרד הבריאות, כדי שנוכל לסיים את הליגה בצורה ספורטיבית ועל כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully