וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "הכדורגל כיום שוויוני יותר מאי פעם, אין יותר מועדונים קטנים"

מאמן הבלאנקוס התייחס לשינוי שעובר הענף לקראת מפגש הצ'מפיונס מול אינטר (22:00, ספ' 5). שחטאר ומנור סולומון מול מנשנגלדבאך

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

המחזור השלישי בליגת האלופות ייפתח מחר (שלישי). בבית ב' תארח ריאל מדריד את אינטר לאחד המפגשים הגדולים שמזמן לנו שלב הבתים העונה, כששתי הקבוצות מחפשות ניצחון בכורה. שחטאר דונייצק ומנור סולומון את בורוסיה מנשנגלבאך, שמגיעה לאחר הדרמה הגדולה במחזור שעבר מול הבלאנקוס.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
"אין יותר מועדונים קטנים". זינדין זידאן/רויטרס

ריאל מדריד - אינטר (22:00, ספורט 5)

שתי הקבוצות הבכירות בבית ב' מחפשות ניצחון ראשון בשלב הבתים. הבלאנקוס פתחו בצורה רעה מאוד את העונה באירופה עם הפסד ביתי מפתיע לשחטאר דונייצק והייתה על סף הפסד נוסף במחזור השני מול מנשנגלדבאך, שהוליכה 0:2 עד הדקה ה-87 ונכנעה לקאמבק מאוחר ודרמטי של הספרדים. השחקנים של אנטוניו קונטה נחלצו גם הם מהפסד למנשנגלדבאך בדקה ה-90 ולא הצליחו לכבוש מול שחטאר בבית, ויקוו הנראזורי הם להיות אלה שיוצאים עם ניצחון הבכורה.

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן התייחס במסיבת העיתונאים לפני המשחק לעובדה ששתי הבכירות בבית ב' נמצאות בשני המקומות האחרונים: "הכדורגל באופן כללי שוויוני כיום יותר מאי פעם. זה יותר קשה, אבל גם יותר יפה. אין יותר מועדונים קטנים - כולם יכולים לנצח את כולם. בכל פעם שאנחנו מצליחים לנצח יש לנו סיבה טובה להיות שמחים".

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. Quality Sport Images, GettyImages
ישוב להרכב שחטאר? סולומון/GettyImages, Quality Sport Images

שחטאר דונייצק - בורוסיה מנשנגלדבאך (19:55, ספורט 5)

לאחר שפתח בשני מחזורי הפתיחה של בית ב', קיבל מנור סולומון מנוחה במשחק הליגה האחרון של שחטאר מול מריופול. אלופת אוקראינה לא התקשתה והביסה את יריבתה 1:4, ותקווה להמשיך בכושרה הטוב ולשמור על המקום הראשון בתום הסיבוב הראשון של שלב הבתים. הגרמנים לא הפסידו במהלך חודש אוקטובר, אך שמטו פעמיים יתרון בדקות הסיום בשני המחזורים הראשונים בצ'מפיונס, ויקוו לצאת סוף סוף עם שלוש הנקודות, ואולי אפילו לתפוס את המקום הראשון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully