וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא אוהב מה שיש לי להגיד? הנה הדלת": העימות בין מסי וסטיין

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 16:33

בספרד חושפים תקרית בין השניים ביוני האחרון וטוענים: הפרעוש "מותש פיזית ומנטלית", בוסקטס "הפך לנטל", פיקה ואלבה "פרות קדושות"

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

פתיחת העונה החלשה של ברצלונה גורמת לרונאלד קומאן להפקת לקחים. לפי דיווחים בקטלוניה, הלקח הראשון הוא שליאו מסי זקוק ליותר מנוחה. הכוכב הארגנטינאי מתעקש כהרגלו לשחק כמה שיותר עם או בלי קשר לחשיבות המשחק או למעמד, אבל בגיל 33, אחרי ששיחק כל כך הרבה משחקים בכל כך הרבה מסגרות, בברצלונה משוכנעים שהוא צריך להתגמש - לטובת כל הצדדים.

יישום תוכנית הייעול של מסי עשוי להתחיל כבר השבוע: לפי דיווחים, ייתכן שהפרעוש יקבל מנוחה במשחק ליגת האלופות נגד דינמו קייב, וקומאן יעשה בו שימוש אך ורק במחצית השנייה אם יהיה צורך בכך. פרשן BBC אנדי ווסט, שכתב בעבר ספר על ליאו מסי ומכיר אותו מצוין, כתב אמש ש"אחת ההחלטות הראשונות שברצלונה צריכה לקבל, היא להתחיל לתת מנוחה למסי. הוא זקוק למנוחה באופן נואש, כי ברור שהוא לא בכושר אידיאלי ולא חד מבחינה מנטלית. זה צריך להתחיל כבר השבוע נגד דינמו קייב, משחק שברצלונה יכולה להרשות לעצמה לאבד בו נקודות ואפילו להפסיד. תנו לו מעט מנוחה, ותרוויחו מזה בעתיד".

לפי ווסט, החלטה נוספת שברצלונה צריכה לקבל היא הפסקת האשראי הבלתי מוגבל שניתן לסרג'יו בוסקטס. "בוסקטס כבר לא יכול להיות האופציה הראשונה של קומאן. הוא הפך לנטל בלי הכדור כבר לפני שנים, וככל שהזמן עובר זה רק הולך ומתגבר", כתב.

גם ב"אס" המדרידאי קראו לקומאן לשנות גישה בכל הקשור לשחקנים הוותיקים וציינו ש"הפריבילגיות בברצלונה לא נגמרות אצל ליאו מסי. גם ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה וסרג'יו בוסקטס משחקים כמעט כל הזמן למרות שהם טועים שוב ושוב". "הם מוגנים על ידי קומאן", כתבו ב"אס" ונעזרו בנתונים כדי להצדיק את הקביעה: בוסקטס פספס שמונה דקות בלבד בליגה הספרדית, בעוד ג'ורדי אלבה פתח בכל המשחקים בהם היה כשיר. "אחד השינויים הבולטים בתקופת קומאן בברצלונה הייתה החזרה של ערכים מסוימים שנעלמו מהמועדון: מקצוענות באימונים, עמידה בזמנים, רצינות ואינטנסיביות באימונים, וחזרה של בוגרי "לה מאסיה" לקדמת הבמה. אבל בפרות הקדושות של ברצלונה קומאן עדיין לא מוכן לגעת", כתבו.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, סרג'יו בוסקטס. GettyImages
הגיע הזמן לשינוי? מסי ובוסקטס/GettyImages

ובינתיים, בספרד עוסקים גם ביחסיו של מסי עם המאמן הקודם - קיקה סטיין. מתברר שבינואר האחרון נרשם עימות בין השניים, לאחר 2:2 מול סלטה ויגו. הפרעוש לא אהב את הצורה בה המאמן דיבר לשחקנים וביקש ממנו להפגין כבוד כלפי סגל שזכה בכל תואר אפשרי. "אם אתה לא אוהב מה שיש לי להגיד - הנה הדלת", השיב סטיין לכוכב הגדול בעולם. על פי דיווחים, מסי רק חייך בתגובה.

הדברים הללו מגיעים מספר ימים לאחר שסטיין סיפר כמה קשה להיות הבוס של הפרעוש: "ש"יש שחקנים שלא קל לאמן. מסי הוא אחד מהם, זה בטוח. מצד שני, כולנו צריכים לזכור שהוא הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, אז מי אני שאנסה לשנות אותו? ברצלונה קיבלה אותו כמו שהוא במשך שנים ולא שינתה אותו, אז בטח שאני לא הייתי צריך לעשות את זה. יש ספורטאים יוצאי דופן. לאמן אותם זו משימה קשה מאוד. ראינו את זה בסדרה הדוקומנטרית על ג'ורדן, איך לפעמים יוצאים ממנו צדדים מפתיעים. ליאו, כמו ג'ורדן, מקצוען מדהים שגורם לך ללכת אחריו. הוא לא מדבר הרבה, רק אומר 'כן', ו'לא'. אבל הוא גאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully