וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל האירופי שוב בסכנת עצירה? גווארדיולה: "לא צריך להחריג אותנו"

למרות שהכדורגל קיבל אישור להמשך פעילות בזמן הסגר בבריטניה, מאמן סיטי מתכונן לעוד השבתה: "אנחנו לא שונים מאף אחד. מדוע יש לנו זכות להמשיך בזמן שמיליונים מאבדים את פרנסתם?"

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

האם הכדורגל האירופי שוב ייעצר בשל נגיף הקורונה? הגל השני מתחיל לתת את אותותיו ברחבי היבשת, ופפ גווארדיולה - אחד הקולות החשובים בענף - טוען שהוא מוכן לאפשרות של השבתה חוזרת.

"האם הכדורגל צריך להמשיך גם כשיש סגר? זו שאלה קשה", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי. "בכל מדינה ראש הממשלה מקבל את ההחלטה הזו. זה קרה בספרד, גרמניה, צרפת, גם באנגליה. בכל מקום. הנגיף עדיין כאן. יש אנשים שאומרים שהגל השני אפילו חזק יותר מהראשון. אני לא חושב שהכדורגל צריך להיות שונה משאר התחומים בחברה".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
דעה לא פופולרית. פפ גווארדיולה/רויטרס

הדברים של גווארדיולה מגיעים על רקע ההכרזה של ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון על סגר של ארבעה שבועות, שבמהלכו הכדורגל האנגלי יוחרג וימשיך לפעול במתכונת הקיימת. "אם נצטרך לשחק, נשחק. אבל אנחנו לא רוצים להיבדל משאר החברה, בזמן שמסעדות סגורות ומיליוני אנשים מאבדים את הפרנסה שלהם", אומר גווארדיולה, שאמו דולורס סאלה מתה מקורונה באפריל. "כמובן שאני לא האיש שמקבל החלטות בנושא הזה. אני בסך הכול רוצה להיות מוגן ובטוח. אני רוצה לשמור על הבריאות שלי,של משפחתי, של חבריי, של כל אנגליה, כל בריטניה. זה הדבר הכי חשוב".

סיטי תפגוש מחר את את ליון בליגת האלופות, ולעת עתה לא נראה שהכדורגל עומד להיעצר, למרות שהמצב באירופה מחריף. "זו לא בדיחה. הנגיף הזה הוא עניין רציני", אומר גווארדיולה, "אם צריך להישאר בבית, אז נשארים בבית. אם אומרים שאפשר לשחק כדורגל, נשחק כדורגל. אבל נהיה חייבים להישמע להוראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully