וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה: "וירג'יל ואן דייק עבר את הניתוח בהצלחה"

הבלם שנפצע בצורה קשה יחל בהליך התאוששות: "נתמוך בו כדי שיחזור למגרשים חזק יותר". עדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר ההולנדי מהמגרשים

תקציר: ארסנל - דאנדוק 0:3/ספורט 1

ליברפול הודיעה שהבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק, שנפצע בצורה קשה אחרי כניסה חזקה של ג'ורדן פיקפורד ב-2:2 מול אברטון, עבר היום (שישי) את הניתוח בברכו בהצלחה, ויחל בהליך שיקום בקרוב.

"ואן דייק עבר את הניתוח בברך בבית חולים בלונדון", נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה. "כעת יתרכז ואן דייק בהליך ההתאוששות וההחלמה. אנחנו נתמוך בו כדי שיחזור למגרשים חזק יותר". ההערכות הראשוניות דיברו על היעדרות של בין 6-8 חודשים, אך בליברפול טרם התייחסו לכך ועדיין לא ברור לכמה זמן ההולנדי המצוין ייעדר.

כזכור, למרות הפגיעה הברוטלית, ההתאחדות האנגלית הודיעה ששוער אברטון אפילו לא יעמוד לדין בעקבות התיקול הפראי. באנגליה ביקרו את ההחלטה של השופט, ושחקן העבר אלן שירר הצטרף לקטילות כשאמר ש"זו בושה וחרפה שפיקפורד יצא מזה בלי כרטיס אדום. זו הייתה עבירה איומה ונוראה. השופט אפילו לא שם לב לזה, ואחר כך נשאלת השאלה איך ה-VAR יכול להמליץ להבליג על עבירה כזו? זה אדום ברור".

פיקפורד לא קיבל אפילו צהוב אחרי שהמהלך הזה נפסל בגלל שבלם נבחרת הולנד היה בנבדל. אלא שבאנגליה ציפו שהשוער יעמוד לדין וייענש על העבירה, מה שלא קרה בסופו של דבר.

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון מול וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
אפילו לא צהוב. פיקפורד מפרק את ואן דייק/רויטרס

ליברפול הספיקה כבר שלשול להגיש תלונה רשמית לפרמיירליג על התפקוד של השופט ושל שופטי ה-VAR אמש, כשהיא ערערה לא רק על ההחלטה מעוררת המחלוקת סביב העבירה של ואן דייק, אלא גם על השער שנפסל לה בתוספת הזמן בטענת נבדל גבולית.

אחד האנשים שביקרו בחריפות יתר את פיקפורד הוא מארק בוסניץ', השוער האוסטרלי שעמד בעבר בין הקורות של מנצ'סטר יונייטד, אסטון וילה וצ'לסי. בוסניץ' אמר ל"סקיי ספורטס" ש"לא משנה אם פיקפורד התכוון לתיקול הזה או לא, הוא צריך להיות בחוץ כל עוד וירג'יל ואן דייק בחוץ ולחזור רק אחרי שהבלם יחלים".

אגב, גם פיקפורד וגם רישרליסון שפצע את טיאגו אלקנטרה, התלוננו במשטרת מרסיסייד על איומים ונאצות שספגו ברשתות החברתיות. במחלקת הסייבר של המשטרה מנסים להתחקות אחר המשתמשים ששיגרו לשניים איומים קשים עליהם ועל בני משפחותיהם, תחת יוזרים פיקטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully