וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת: ג'ורדן פיקפורד ורישרליסון קיבלו איומים על חייהם

שחקני אברטון שפצעו את ואן דייק וטיאגו ספגו תגובות קשות ברשתות והתלוננו במשטרה. קלופ: "נחכה לוירג'יל כמו אישה שבעלה בכלא"

תקציר: אברטון - ליברפול 2:2/ספורט 1

ליברפול מחבקת את וירג'יל ואן דייק, ומחכה לו בזרועות פתוחות. אחרי שהתברר שהבלם המצטיין סובל מפציעה משמעותית ברצועות וייעדר תקופה ממושכת, יורגן קלופ והמועדון פרסמו הצהרה.

"עדיין לא ברור כמה זמן הוא יהיה מחוץ למגרשים, אבל ברור שיידרש זמן מה", אמר המאמן. "אנחנו לא רוצים להתחייב על לוחות הזמנים, כי כל שחקן מתקדם בקצב שלו בפציעות מהסוג הזה. זה יהיה אתגר, אבל אנחנו לא מופתעים. למעשה, כבר בשבת אחרי הפציעה הערכתי שנצטרך להסתדר בלעדיו לתקופה מסוימת".

קלופ הוסיף שואן דייק אמר לו שהוא מרגיש "בסדר" אחרי האבחנה, והודה שההולנדי מכונס בעצמו מאז הפציעה. "זה תמיד אותו דבר בפציעות כאלו. שחקנים אוהבים להיות עם עצמם בימים הראשונים, ואני נמצא מספיק זמן בעסק הזה כדי להבין למה. גם אני בתור שחקן ספגתי פציעות קשות, וזו תחושה קשה. אנחנו נמצאים כאן בשבילו, הוא יודע את זה. נחכה לו כמו אישה טובה שמחכה שבעלה ישתחרר מהכלא. עד אז, אנחנו מאחלים לו שהתקופה הזו תעבור כמה שיותר בקלות".

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון מול וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
אפילו לא צהוב. ג'ורדן פיקפורד נכנס בוואן דייק/רויטרס

ג'ורדן פיקפורד יצא בזול מהעבירה הגסה. היום (שני) ההתאחדות האנגלית הודיעה ששוער אברטון אפילו לא יעמוד לדין בעקבות התיקול הפראי במהלך משחק הדרבי בין השתיים ביום שבת (2:2).

באנגליה ביקרו את ההחלטה של השופט, ושחקן העבר אלן שירר הצטרף לקטילות כשאמר ש"זו בושה וחרפה שפיקפורד יצא מזה בלי כרטיס אדום. זו הייתה עבירה איומה ונוראה. השופט אפילו לא שם לב לזה, ואחר כך נשאלת השאלה איך ה-VAR יכול להמליץ להבליג על עבירה כזו? זה אדום ברור".

פיקפורד לא קיבל אפילו צהוב אחרי שהמהלך הזה נפסל בגלל שבלם נבחרת הולנד היה בנבדל. אלא שבאנגליה ציפו שהשוער יעמוד לדין וייענש על העבירה, מה שלא קרה בסופו של דבר.

ליברפול הספיקה כבר שלשול להגיש תלונה רשמית לפרמיירליג על התפקוד של השופט ושל שופטי ה-VAR אמש, כשהיא ערערה לא רק על ההחלטה מעוררת המחלוקת סביב העבירה של ואן דייק, אלא גם על השער שנפסל לה בתוספת הזמן בטענת נבדל גבולית.

אחד האנשים שביקרו בחריפות יתר את פיקפורד הוא מארק בוסניץ', השוער האוסטרלי שעמד בעבר בין הקורות של מנצ'סטר יונייטד, אסטון וילה וצ'לסי. בוסניץ' אמר ל"סקיי ספורטס" ש"לא משנה אם פיקפורד התכוון לתיקול הזה או לא, הוא צריך להיות בחוץ כל עוד וירג'יל ואן דייק בחוץ ולחזור רק אחרי שהבלם יחלים".

אגב, גם פיקפורד וגם רישרליסון שפצע את טיאגו אלקנטרה, התלוננו במשטרת מרסיסייד על איומים ונאצות שספגו ברשתות החברתיות. במחלקת הסייבר של המשטרה מנסים להתחקות אחר המשתמשים ששיגרו לשניים איומים קשים עליהם ועל בני משפחותיהם, תחת יוזרים פיקטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully