וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אין לנו עדיין כימיה, השחקנים החדשים עדיין לומדים"

29.10.2020 / 23:15

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את תצוגת הנפל מול פנרבחצ'ה ("לא שיחקנו חכם ולא קיבלנו החלטות טובות"), אך שמר על אופטימיות ("מאמין שהסגל הזה יוביל אותנו להצלחות")

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

אכזבה נרשמה בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה רשמה הערב (חמישי) הפסד ביתי שני ברציפות ביורוליג ורביעי בסך הכול העונה, 75:65 מול פנרבחצ'ה. הצהובים קיוו לצאת מהמאזן השלילי, אך קיבלו תצוגת נפל מטיילר דורסי, שקלע נקודה אחת בלבד, לאחר שקלע 26 מול חימקי במחזור הקודם. בנוסף גם אות'לו האנטר (3) ואנג'לו קלויארו (2) הציגו משחקי נפל בהתקפה כשרק סקוטי ווילבקין (23) הציג יכולת משכנעת, אך זה לא עזר לצהובים.

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
עוד הפסד לאוסף. ספרופולוס/דני מרון

יאניס ספרופולוס נשמע מאוכזב לאחר המשחק ואמר: "היום אני חושב שלא שיחקנו חכם, לא קיבלנו החלטות טובות התקפית והגנתית. אין לנו עדיין את הכימיה הדרושה וזה ברור שיש לנו עליות וירידות, אנחנו צריכים למצוא את היציבות. כמה מהשחקנים החדשים עדיין לומדים איך לשחק ביחד. נצטרך ללמוד איך לשחק טוב יותר התקפית והגנתית".

על כך שהאנטר קיבל הרבה דקות למרות משחק חלש: "התחלנו את הרבע הרביעי בחילופים בהגנות, ולז'יז'יץ' יותר קשה לכסות את השחקנים, והחזרתי אותו ב-4 הדקות האחרונות. לא רציתי את המאצ'אפ הזה, וקיבלנו סלים מדה קולו אחרי שהוא חזר".

"דיקסון (עלי מוחמד) שינה את המומנטום של המשחק, יכולנו להמנע מחלק מהסלים שהוא קלע, נתנו לו את הזריקות האלה וגם לאדי (ג'רל). ההגנה שלנו לא הייתה בפוקוס כדי למנוע את הזריקות. זה חלק מהסלים שיכולנו למנוע אם היינו עוקבים אחרי החוקים בהגנה. אנחנו בוטחים בסגל שלנו, אנחנו מאמינים שהסגל הזה מסוגל להוביל את הקבוצה להצלחות. שמרנו הרבה שחקנים מהשנה שעברה ואנחנו בוטחים בהם, המטרה שלי זה לחבר אותם ביחד".

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
אכזבה בהיכל. אנטה ז'יז'יץ'/דני מרון

איגור קוקושקוב המאמן המנצח אמר: "ידענו שזה יהיה משחק קשה מאוד, למכבי יש הרבה כישרון, שחקני חוץ עם כישרון ושחקני פנים דומיננטיים. ידענו שנצטרך להביא את המשחק הטוב ביותר שלנו כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח. תוכנית המשחק עבדה, אבל האנרגיה שהגיעה מהספסל שינתה את המשחק, עשינו עצירות והמומנטום עבר לצד שלנו עם החמישייה השנייה".

"היו לנו ירידות ועליות במהלך המשחק, החזרנו את הביטחון שלנו, וההגנה שלנו ברבע האחרון הייתה מפתח. יש לנו עדיין דברים שצריכים לעבוד עליהם. נצטרך לעשות עבודה טובה יותר בעתיד בריבאונד".

על וסלי שנתן משחק מצוין: "יאן וסלי הוא שומר ברמה הגבוהה ביותר, היו לו בעיות של פציעות בשנים האחרונות, אי אפשר ללמד גודל, הוא מכסה שטח גדול. הוא השחקן שאנחנו הולכים אליו. הוא לא הפתיע אותי בכלל. אנחנו מעודדים שחקנים לתקוף את הטבעת כדי לפתוח שחקנים לשלשות, ג'רל אדי הוא שחקן סופר חם, הקלע הכי טוב שאימנתי בשנים שלי בעסק הזה, הוא מדהים בחדר ההלבשה ובאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully