וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מתכוננת לליגת האלופות: "השינוי בפורמט מעלה את הסיכוי לעלות"

הקבוצה של סטפנוס דדאס תפתח בשבוע הבא עונה נוספת במפעל של פיב"א במפגש קשה ביוון מול אאק אתונה. ברנדווין ואוחיון ייעדרו

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

שבוע מסקרן עומד בפני הפועל חולון לכבוד פתיחת העונה: במוצאי שבת היא תפגוש את הפועל ירושלים בחצי גמר גביע ווינר, וביום רביעי תתארח אצל א.א.ק אתונה במשחקה הראשון בליגת האלופות. הסגולים יתייצבו למשחקים הללו ללא יוגב אוחיון הפצוע, אבל עם חיזוק לעמדת הרכז בדמותו של המצטרף הטרי פרדריק בורדיון.

המאמן היווני סטפנוס דדאס בונה על כוח האש של הסגל שחיבר הקיץ בחולון: בשלושת משחקי הקבוצה עד כה, בליגה הבלקנית וברבע גמר גביע ווינר, היא ירתה 42 שלשות ב-47.7 אחוזים. "הפילוסופיה שלי היא שהשחקנים צריכים לתפקד בכמה עמדות", אמר דדאס במסיבת עיתונאים לכבוד תחילת הליגה. "אני מאמין ברוטציות קצרות יותר, עם שחקנים שמשחקים הרבה. אני לא חושב שחסר לנו סייז, יש לנו הרבה פורוורדים שיכולים לשמור על גבוהים וגם על נמוכים. בדרך שבה אנחנו משחקים, אנחנו יכולים לתקוף יריבות שמשחקות עם ביגמנים. אין לנו תקציב גדול כמו שהיה קודם, אז עשינו התאמות.

"מדברים הרבה על השלשות שלנו, אבל אנחנו מדייקים באחוזים גבוהים גם לשתיים (42 מ-58 בבלקנית). יש לנו שחקנים עם למעלה מ-70 אחוזים לשתי נקודות, וזה קשור ליכולת שלנו לקלוע טוב מבחוץ", הוסיף דדאס. "אני מאמין שיש לנו קבוצה של שחקנים שיילחמו בכל מצב, גם כשהם בפיגור כמו שקרה לנו נגד גלבוע/גליל ברבע גמר גביע ווינר. זה הראה את האופי שלנו".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. קובי אליהו
"נצטרך להיזהר בכל משחק". סטפנוס דדאס/קובי אליהו

הקפטן החדש גיא פניני: "זה לא שאנחנו מתאמנים רק על שלשות. אופי השחקנים והמאמן מוביל אותנו להמון זריקות פנויות לשלוש. לפעמים זה אולי נראה פראי, אבל זה חלק מהשיטה שלנו ומהפילוסופיה של דדאס".

השניים התייחסו גם לפתיחת הקמפיין האירופי, ולקיצור שלב הבתים. "השינוי בפורמט עוזר ומעלה את הסיכוי שלנו לעלות לשמינית הגמר, אבל תהיה תחרות מאוד קשה", אמר פניני. "אין אפשרות לתקן ואין מקום לטעויות כי יש מעט משחקים".

דדאס: "חולון מעולם לא עברה סיבוב בליגת האלופות, וזה נותן לי מוטיבציה גדולה לעשות את זה. טעות אחת יכולה להוציא אותך מהמירוץ, ונצטרך להיזהר בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully