וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דטרויט צריכה ללכת על אבדיה, הוא יוסיף לה ורסטיליות וטכניקה"

בתקשורת שמסקרת את הפיסטונס, מפנטזים על הכוכב הישראלי: "שאב ידע משחקנים כמו אמארה סטודמאייר. אם לא ייבחר לפני כן, דטרויט צריכה לקחת אותו במקום השביעי"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

שלושה שבועות בלבד נותרו עד דראפט 2020, דראפט שצפוי להיות מסקרן במיוחד הפעם בזכות דני אבדיה, כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב שמועמד להיבחר באחד המקומות הגבוהים, כנראה אפילו בעשירייה הראשונה. אבל איזו קבוצה תבחר את דני אבדיה? באתר שמסקר את דטרויט פיסטונס נכתב שאבדיה יכול להיות בחירה אידיאלית עבור הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במאזן חלש של 46:20 וסבלה בעיקר מבעיות בקו האחורי.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר. דני מרון
דטרויט תזכה בו? דני אבדיה/דני מרון

דטרויט תבחר במקום השביעי בדראפט הקרוב ועל פי הדיווח היא תנסה לבחור את השחקן הטוב ביותר שהיא יכולה, ללא קשר לעמדה שלו. מה שעשוי לגרום לה לקחת את אבדיה. באתר מציינים שאבדיה עשוי להיבחר בטופ 5 על ידי גולדן סטייט או שיקגו, אבל אם זה לא יקרה אז דטרויט צריכה לקחת אותו.

"אם דטרויט תבחר באבדיה, היא תשיג שחקן מנוסה ששיחק כבר שלוש שנים ברמה הגבוהה עם שחקנים מנוסים", נכתב, "הוא שאב ידע ועצות משחקנים כמו אמארה סטודמאייר ששיחק איתו בליגת העל. אבדיה יוסיף לדטרויט ורסטיליות וטכניקה".

לדטרויט אין הרבה אופציות בעמדות 3 ו-4 ו"אבדיה מרגיש בנוח לשחק בקו האחורי וגם בקו הקדמי", נכתב, "הוא מטפל נהדר בכדור והוכיח שהוא יכול לקרוא מצבים ולהגיב במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully