וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לארקין חזר - אנאדולו ניצחה 79:84 בחוץ את אולימפיאקוס

הכוכב חזר מפציעה והוליך את הטורקים בדרך לניצחון על היוונים. מירוטיץ' (18) חזר גם הוא והוביל את ברצלונה ל-71:72 על באסקוניה

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

שלושה משחקים נערכו הערב (שישי) במסגרת המחזור שישי ביורוליג, זאת לאחר שהמשחק בין מילאנו לאלבה ברלין נדחה בשל כמות גדולה של נדבקים בקורונה אצל הגרמנים. חימקי השיגה ניצחון בכורה העונה, 77:83 על הכוכב האדום בלגרד. ברצלונה השיגה 71:72 בחוץ על באסקוניה בדרבי ספרדי דרמטי. אנאדולו אפס קיבלה בחזרה את שיין לארקין וגברה בחוץ 79:84 על אולימפיאקוס.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
בארסה נקמה בבאסקוניה. מירוטיץ'/GettyImages

באסקוניה - ברצלונה 72:71

שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה בליגה הספרדית לפני כשבועיים, אז ניצחו הבאסקים 71:82, אך מעבר לכך הקטלאנים הגיעו הערב למפגש מול באסקוניה כשזיכרון הפסד האליפות בעונה שעברה עוד צורב בגופם. המשחק שהתפתח היה צמוד והגנתי, עם סקור נמוך - אך עם סיום דרמטי. 52 שניות לסיום חטף אלכס אברינס כדור וקבע 71:72 לברצלונה. במשך הזמן שנותר לא הצליחה המארחת לקלוע כשניסיון של אלק פטרס נחסם על ידי ניקולה מירוטיץ' שתי שניות לסיום. ברצלונה כבר עם חמישה ניצחונות בשישה מחזורים, והיא נצמדת לז'לגיריס בפסגה. מירוטיץ' ששב לפרקט ביורוליג מאז שנמצא חיובי לקורונה, עלה מהספסל והוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
חזר מפציעה ונראה מעט חלוד. שיין לארקין/GettyImages

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 84:79

לאחר פתיחה רעה לעונה, נראה שבקבוצה של ארגין עתמאן יכולים לחזור לחייך. מעבר לעובדה שהטורקים השיגו ניצחון שני העונה, הם קיבלו בחזרה את כוכבם שיין לארקין, שנעדר לתקופה ארוכה בעקבות פציעה. הכוכב לא פתח בחמישייה אך עלה מהספסל ונראה מעט חלוד עם 4 מ-13 מהשדה, אך סיים עם 15 ונעזר ב-15 נוספות של רודריג בובואה ו-20 של איש המשחק ואסיליה מיציץ' שגם מסר 7 אסיסטים. מרטין חסן (11 ו-6 ריב') וקוסטס סלוקאס (10 ו-7 אס') הוליכו את אולימפיאקוס, שמאבדת גובה עם שני הפסדים רצופים לאחר פתיחת עונה מוצלחת.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
חימקי עם ניצחון בכורה העונה. שבד/GettyImages

חימקי מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד 77:83

המארחת עם ניצחון בכורה העונה ביורוליג וכמה שהוא הלך קשה. הרוסים סיימו את הרבע הראשון בפיגור אך לחצו על הדוושה ברבע השני וירדו למחצית ביתרון. הסרבים לא איפשרו לחימקי לברוח אך הופעה נהדרת של אריק מקולום מהספל (23 נקודות) יחד עם דאבל דאבל של שבד (15 ו-12 אסיסטים) סייעו לשחקנים של רימאס קורטינאיטיס לרשום ניצחון ראשון לאחר פתיחת עונה של חמישה הפסדים. 18 נקודות של ג'ורדן לויד לא עזרו לכוכב האדום, שירדה למאזן שלילי של שלושה הפסדים מול שני ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully