וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה קטל את ויניסיוס: "הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש"

למרות התיקו והקאמבק נגד מנשנגלדבאך, לא שקט אצל הבלאנקוס. בספרד פרסמו סרטון בו הצרפתי מבקר כביכול את הברזילאי הצעיר במחצית: "הוא לא איתנו, הוא נגדנו". זידאן והזאר אופטימיים: "זה 2:2 שמרגיש כמו ניצחון"

צפו בשערי השבת בליגה הגרמנית/באדיבות ספורט 1

לפני שלושה ימים היתה ריאל מדריד גדולה על ברצלונה בקלאסיקו, והשכיחה את ההפסד המביך לשחטאר דונייצק במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הערב (שלישי) קיוותה האלופה הספרדית להמשיך במומנטום, אך שוב נראתה רע. למזלה הרב, הצליחה לסגור פיגור 2:0 ולהימנע מהפסד רביעי ברציפות בליגת האלופות - דבר משעולם לא קרה לה - בזכות שערים מאוחרים של קארים בנזמה (87) וקאסמירו (93), שקבעו 2:2 סופר-דרמטי. ובכל זאת, הבלאנקוס מדורגים במקום האחרון של בית ב' עם נקודה אחת בלבד, ובשבוע הבא מצפה להם משחק עונה של ממש בבית מול אינטר.

"לא חשבנו שתהיה דרמה כזו", הודה זינדין זידאן. "הגבנו מצוין. המחצית הראשונה היתה טובה מאוד, אבל ביצענו טעויות. התוצאה הזו מראה על האופי שיש לקבוצה הזאת. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אף פעם לא שמחים מתיקו, אבל זו נקודה חשובה. אנחנו יודעים שאם נמשיך לשחק ככה, הכל יהיה בסדר. הולכת להיות שנה קשה, אבל היום אפשר להיות גאים".

"אנחנו תמיד מנסים לנצח משחקים", הוסיף קאסמירו בסיום. "ספגנו שניים וכבשנו שניים, זה הכדורגל, אבל הצלחנו להילחם בסיום. כל המשחקים בליגת האלופות הם קשים מאוד, אנחנו יודעים שעלינו להשתפר אבל שיחקנו היטב. היריבה נתנה את כל מה שהיה לה. אנחנו לא במצב נוח, אבל המאמץ שלנו היה בלתי רגיל".

אדן הזאר הוסיף: "זה מרגיש כמו ניצחון, למרות שזה לא ניצחון. הראינו המון אופי. חזרנו מפיגור 2:0 בחמש הדקות האחרונות זה לא קל, ועוד יכולנו להבקיע עוד שערים ולהשלים את המהפך. אני יכולתי להבקיע בעצמי, אבל החמצתי. הדבר החשוב הוא שחזרתי לשחק אחרי שלושה חודשים. אנחנו ריאל מדריד, בטוח שנמצא דרך לעבור לשלב הבא".

אבל לצד המחמאות על הקאמבק, יש גם סיבות לדאגה - ולא רק בגלל היכולת על כר הדשא. בתקשורת הספרדית פורסם תיעוד של שיחה בין קארים בנזמה לפרלאן מנדי במנהרה במחצית המשחק, בה החלוץ מותח ביקורת חריפה על ויניסיוס, שרשם משחק מסורבל וחלש. "הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש", נראה בנזמה אומר לבן ארצו. "הוא לא איתנו אחי, הוא משחק נגדנו".

השיחה בין בנזמה למנדי

מנגד, מרכוס תוראם שכבש צמד לגרמנים אמר: "ריאל אחת הקבוצות הטובות בעולם וידענו שהם יזרקו עלינו כל מה שיש להם. נצטרך ללמוד מהחוויה הזאת. אפשר להיות מרוצים שיש לנו שתי נקודות משני משחקים, אבל יכולנו גם להשיג יותר. נקווה לתוצאה טובה יותר מול שחטאר דונייצק. מבחינתי זה נהדר לכבוש את הצמד הראשון שלי מול ריאל, אבל הלוואי שהיינו משיגים את כל שלוש הנקודות".

המאמן מרקו רוסה הוסיף: "כשאתה סופג שני שערים מאוחרים ומאבד נקודות זו לא תחושה טובה. בסופו של דבר, האיכות של ריאל הכריעה. לפעמים צריך קצת מזל ולא היה לנו אותו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully