וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רונאלד קומאן עשוי להיות מורחק מ-4 עד 12 משחקים

המאמן עלול להיענש בחומרה על הביקורת נגד השופטים אחרי הקלאסיקו. חואן ורון על מסי: "מזהה אצלו חוסר נוחות". ברתומאו מסרב להתפטר: "מחרב את המוניטין של ברצלונה"

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

ברצלונה עוקבת בחשש: ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית הודיעה לרונלד קומאן שהיא בוחנת את הביקורת שלו על השיפוט אחרי ההפסד בקלאסיקו בשבת. ההולנדי, כזכור, אמר מילים קשות על השיפוט ועל מערכת ה-VAR, אחרי שנשרק פנדל שנוי במחלוקת לזכות ריאל מדריד בהפסד 3:1.

"אני לא מבין את ה-VAR, אני חושב שה-VAR הוא נגד ברצלונה", אמר, "היו לנו חמישה משחקים, ובאף אחד מהם הוא לא היה לטובתנו... אני מקווה שיום אחד יסבירו לי איך ה-VAR בספרד עובד". אם ועדת המשמעת תחליט להעמיד את קומאן לדין והוא יימצא אשם - הוא עלול לספוג עונש הרחקה של בין ארבעה ל-12 משחקים.

* שחקן העבר הארגנטינאי חואן ורון מרגיש בעיה אצל ליאו מסי: "אני רואה אותו משחק בחוסר נוחות בקבוצה שנמצאת בתקופת מעבר. בכל השנים בברצלונה הוא היה שחקן מפתח, אבל עכשיו לקבוצה יש הרבה שחקנים והיא מחפשת זהות. לי זה נראה ברור שהקבוצה לא הצליחה להעמיד לליאו שחקנים נכונים, וזה לרעתו. הוא שחקן שתמיד מנסה להיות תחרותי ולהישאר בטופ".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Pedro Salado, GettyImages
יישאר על הספסל? קומאן/GettyImages, Pedro Salado

הטלנובלה בברצלונה נמשכת, ובמרכזו של הפרק החדש שוב עומד ז'וספ מריה ברתומאו. למרות השמועות על כך שיתפטר, הנשיא המושמץ הודיע אמש (שני) שיישאר בתפקידו בתום ישיבת הנהלה ארוכה.

בישיבה דנו ראשי ברצלונה בצעדיהם לנוכח הצבעת אי האמון בהם המתוכננת להתקיים ב-1 וב-2 בנובמבר, אחרי שהניסיונות לדחות אותה נשללו על הסף על ידי ממשלת קטלוניה. תחילה דווח שברתומאו יתפטר אם הממשל יסרב לדרישתו לדחות את ההצבעה בשבועיים, אולם ברתומאו ממשיך להיאחז בתפקידו בציפורניים.

"לא הייתה לי שום כוונה להתפטר. אם אתפטר, לא יהיה מי שיקבל החלטות בברצלונה בתקופה הקרובה, וזה מצב מסוכן", הסביר אמש את החלטתו.

אבל מעטים בקטלוניה מאמינים שברתומאו חושב על טובת המועדון, והמתנגד הראשי ג'ורדי פארה, שמועמד להחליפו כנשיא ברצלונה ומוביל את המאבק נגדו, הגיב בחריפות לאירועי אמש.

"ההתנהלות של ברתומאו מביכה ומכעיסה. הוא וחבריו איבדו את המנדט במועדון, ועכשיו הם עושים הכול כדי להרוס את המוניטין שלו. הם מונעים מברצלונה להתחיל לצמוח מחדש", אמר פארה. "מסיבת העיתונאים אתמול הייתה גרוטסקית. ברתומאו מודע להנחיות כבר זמן רב, וכל הצעדים שלו הם אך ורק אסטרטגיים. אבל כולם בברצלונה רואים עכשיו את הפרצוף האמיתי שלו. הוא כבר לא יכול לעבוד על אף אחד. רק האפיפיור יוכל למחול לו על מה שעשה בשנה האחרונה".

לטענתו, ברתומאו חייב להודיע על התפטרות, לא רק לטובת המועדון אלא גם לטובתו האישית. "אני מסתכל על ברתומאו, והוא נראה במצב פיזי ומנטלי רע מאוד. נראה שאין לו את הכוח הנפשי כדי להתמודד עם המצב הזה. אני קצת מרחם עליו", אמר.

עוד בוואלה!

פירלו מחכה לברצלונה - "אנהג במסי בכבוד עצום, שלו הוא ראוי"

לכתבה המלאה
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. AP
נאחז בתפקיד בציפורניים. ברתומאו/AP

ויקטור פונט, מועמד נוסף לנשיאות ועוד יריב של ברתומאו, אמר ש"ההנהלה הנוכחית של ברצלונה מביאה את המועדון לסף. הוא מאמללת אותו. היא עושה הכול כדי שהמצב לא ייפתר באמצעות דמוקרטיה, אבל זה לא יעבוד להם".

גם סוגיות מקצועיות מטרידות את ברצלונה. בראשן, כמובן, חוסר ההשתלבות של אנטואן גריזמן. אמש אמר קפטן אתלטיקו מדריד לשעבר אלברו דומינגס ש"אני חושב שאנטואן עשה טעות גדולה כשעזב את אתלטיקו. אצלנו היה לו כל מה שצריך כדי לפרוח. המשחק נבנה עליו, השחקנים אהבו אותו, הקהל אהב אותו. בברצלונה הוא הפך להיות שחקן קטן, בורג קטן במערכת גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully