וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו עדיין חיובי לקורונה, יחמיץ את ברצלונה

הקרב בין מסי ו-CR7 ייאלץ לחכות: הפורטוגלי קיווה לקבל תשובה שלילית 24 שעות לפני המפגש המסקרן, יובנטוס תנסה להסתדר בלעדיו (ד', 22:00, ספורט5)

תקציר: דורטמונד - שאלקה 0:3/באדיבות ספורט 1

המחזור השני בליגת האלופות יימשך מחר (רביעי), ויכלול את המפגש המסקרן בין יובנטוס לברצלונה בטורינו, ואולי גם מפגש בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי, שני הכדורגלנים הגדולים של דורנו.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. ברקע זלאטן איברהימוביץ', מילאן. AP
לא התאושש בזמן. רונאלדו/AP

בית ה'

קרסנודאר - צ'לסי (19:55)

אחרי ששני המשחקים הראשונים בבית הסתיימו בתיקו במחזור הראשון, שתי הקבוצות יחפשו ניצחון בבית ה', שמסתמן כפתוח. הרוסים, שהשיגו 1:1 בצרפת מול ראן בשבוע שעבר, הפסידו בליגה בסוף השבוע וממוקמים רק במקום השמיני בליגה הרוסית, על אף שכבשו העונה 22 שערים בליגה (רק זניט כבשה יותר). מנגד, צ'לסי אולי ייצבה קצת את ההגנה, כשהשוער אדוארד מנדי אף סוף סוף הצטיין בין הקורות ונתן קצת נחת לפרנק למפארד, אבל ההתקפה של הבלוז עכשיו מקרטעת, למרות מסע הרכש הגדול, וקאי האברץ וטימו ורנר יקוו להתאושש ולהרשים קצת דווקא בזירה האירופית.

סביליה - ראן (22:00)

הקבוצה של לופטגי פתחה את העונה בצורה מאכזבת בספרד עם 7 נקודות בחמישה משחקים והמקום ה-13 בליגה, וכשהיא ללא ניצחון בארבעת המשחקים האחרונים, סביליה נואשת לנקודות. ראן צברה רק שתי נקודות בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל יודעת שהזירה האירופית היא שונה לגמרי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקנה של צ'לסי טימו ורנר. GettyImages
הגיע הזמן להחזיר על ההשקעה. ורנר/GettyImages

בית ו'

קלאב ברוז' - לאציו (22:00)

רק להמשיך את המומנטום: שתי הקבוצות נפגשות לראשונה בתולדותיהן, ומגיעות למשחק אחרי ניצחון במשחק הראשון. ברוז' ניצחה את זניט בחוץ, לאציו גברה ברומא על דורטמונד, ושתיהם שואפות לשמור על מאזן מושלם, ואולי להעפיל לשמינית. הבלגים, שזכו בשלוש אליפויות בחמש העונות האחרונות, מקרטעים מעט בליגה, כולל תיקו מול סטנדרד ליאז והפסד מול לובן. המאזן שלהם בבית בליגת האלופות הוא חלש מאוד: 0 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, כולל 6 הפסדים.

מנגד, הקבוצה של סימאנה אינזאגי הפסידה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה. לצערה, היא תגיע בלי צ'ירו אימובילה, לואיס אלברטו, מנואל לצארי ודיאבן אנדרסון, על רקע הדיווחים שבלאציו יש לא מעט נדבקי קורונה.

בורוסיה דורטמונד - זניט סנט פטרסבורג (22:00)

שתי הקבוצות מחפשות נקודה ראשונה במפעל: הגרמנים, שהפסידו ללאציו, הביסו את שאלקה בדרבי המקומי בסוף השבוע, ויקוו להמשיך במגמה, ובכושר החיובי של ארלינג הולאנד. מנגד, זניט ספגה בסוף השבוע הפסד ביתי שני ברציפות, 2:1 לקאזאן, והיא תגיע למשחק בלי מלקולם וסרדאר אזמון. הגרמנים בלי ניקו שולץ, אמרה ג'אן ומרסל שמרצר.

שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. רויטרס
יחזר. אימובילה/רויטרס

בית ז'

יובנטוס - ברצלונה (22:00)

מה שנראה כמו המפגש הכי לוהט בשלב הבתים של ליגת האלופות יתקיים מחר בטורינו, שחזור גמר הצ'מפיונס של 2015, אולם הקרב הפיקנטי בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו נדחה, משום שהפורטוגלי נמצא חיובי לנגיף גם בבדיקה שנערכה הערב, 24 שעות לפני שריקת הפתיחה. האלופה האיטלקית התפללה שמא הבדיקה תצא שלילית, ובכך רונאלדו האסימפטמטי יוכל לקחת חלק בהתמודדות, אולם לא כך היה. רונאלדו נמצא בבידוד מאז שנמצא חיובי לראשונה, בדיוק לפני שבועיים. בסך הכל, החמיץ עד CR7 שלושה משחקים: אחד עם נבחרת פורטוגל ושניים עם יובה.

יובנטוס מציגה יכולת מאכזבת בליגה, רשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעת משחקיה האחרונים, ובסוף השבוע ניצלה מהפסד. במשחק הראשון במפעל האיטלקים ניצחו את דינמו קייב מצמד של אלברו מוראטה, אבל גם במשחק הזה לא הרשימו במיוחד. בנוסף, המאמן אנדראה פירלו ייאלץ להתמודד עם לא מעט חוסרים בהגנה, לאור העובדה שצמד הבלמים גיורגיו קייליני ולאונרדו בונוצ'י לא התאמנו והם בספק למשחק, יחד עם מתיאס דה ליכט שייעדר בוודאות.

"יש לנו הזדמנות לשחק מול קבוצה מהטופ האירופאי", אמר פירלו לקראת המשחק, "נגיע למשחק עם הכבוד הראוי לו, גם אם הוא לא מכריע. אנחנו מאוד רוצים לבחון את החוזק שלנו. לבארסה יש שחקנים גדולים, למרות כמה היעדרויות. המפתח יהיה תשוקה ונחישות. יהיה קשה, אבל יפהפה". על המאבק בין שני הגדולים: "במשך 15 שנה מסי ורונאלדו עשו דברים גדולים. לראשונה, אפגוש את מסי כמאמן, ואנהג בו בכבוד עצום, שלו הוא ראוי". פירלו הבהיר: "נשחק ארבעה בהגנה, זה הפתרון היחיד עבורנו עכשיו, ובקישור יהיה מפגש מאתגר בין שתי חוליות טכניות".

מנגד, בארסה שתגיע על רקע הזעזוע הניהולי וההתפטרות של הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו תחסר את פיליפה קוטיניו, מארק אנדרה טר סטגן וסמואל אומטיטי הפצועים, כמו גם את ג'רארד פיקה המושעה. ליאונל מסי אמור לחבור לאנטואן גריזמן, פדרי ואנסו פאטי בחוד.

פרנצווארוש - דינמו קייב (22:00)

סרגיי רברוב עשה את שנותיו הגדולות בדינמו קייב. חלוץ העבר זכה עם הענקית האוקראינית ב-9 אליפויות ו-7 גביעים, היה חלק מהקבוצה הגדולה שהייתה חברה של כבוד בליגת האלופות וכמאמן הצעיד אותה לשתי אליפויות ושני גביעים. מחר הוא יעמוד על הקווים של פרנצווארוש וינסה לנצח את האקסית המיתולוגית. שתי הקבוצות בכושר טוב ומוליכות את הליגות שלהן והן ינסו לצבור נקודות ראשונות בליגת האלופות העונה.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הולך לו טוב באירופה. סולשיאר/רויטרס

בית ח'

איסטנבול בשאקשהיר - פריז סן ז'רמן (19:55)

שתי הקבוצות ייפגשו באצטדיון פתיח טרים יחפשו נקודות ראשונות במפעל: אלופת טורקיה הפסידה 2:0 בגרמניה במשחקה הראשון במפעל, ואילו אלופת צרפת נחלה הפסד ביתי 2:1 למנצ'סטר יונייטד. הטורקים מגיעים בסגל חסר, כששני המגנים הימניים שלהם פצועים, ולאחרונה שחקנים בכירים כמו נאסר שאדלי, רפאל ומרטין שקרטל סבלו מפציעות. גם בפריז יש פצועים רבים, ביניהם חואן ברנאט, טילו קהרר, לאנדרו פארדס, מרקו וראטי, יוליאן דראקסלר ומאורו איקרדי. בצרפת מעריכים שטוכל יפתח במערך 1-3-2-4, כשמרקיניוס במרכז השדה ומויז קין (שכבש צמד מול דיז'ון) בחוד.

מנצ'סטר יונייטד - ר.ב לייפציג (22:00)

יונייטד המתאוששת מגיעה מעודדת למשחק אחרי הניצחון בפריז, ואומנם בליגה אכזבה מעט עם ה-0:0 החלש מול צ'לסי, אבל הקבוצה של אולה גונאר סולסשיאר התאוששה מהפתיחה המאכזבת של העונה.

המאמן הנורבגי נאלץ להתמודד לאחרונה עם לא מעט תהיות בנוגע להחלטה שלו לא לשתף את קשר הרכש המבטיח דוני ואן דה ביק, והתייחס להולנדי: "לדוני עוד יהיה חלק גדול גדול בעונה הזאת.. כרגע אני מבין שדוני ואן דה ביק הוא הנושא, וזה נחמד לשחקנים שפרשנים מדברים עליהם. אני יודע שאין לכם הרבה זמן בטלוויזיה ואתם חייבים לדבר מהר, אבל אתם חייבים לדעת שאתה לא חייב לפתוח בשלושת המשחקים הראשונים של העונה כדי להיות חשוב בסגל. הייתי מאוכזב אם חברים שלי לקבוצה במנצ'סטר יונייטד היו אומרים שאני לא חשוב, כי גם אני לא פתחתי הרבה משחקים. דוני יהיה חשוב עבורנו, אל תדאגו".

מנגד, הגרמנים לא ספגו אף הפסד מאז ה-3:0 שלהם מול פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות, והקבוצה של יוליאן לאנגסמן כרגע מוליכה את הבונדסליגה. היא תגיע בלי שלושה שלקני הגנה: מרסל האלסטנברג, לוקאס קלוסטרמן נורדי מוקיאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully