וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו התפטר וחשף: "ברצלונה תשתתף בליגה אירופית חדשה"

מסי קיבל את מבוקשו - הנשיא המושמץ החליט לעזוב ביחד עם חברי ההנהלה וטען: "העליבו אותי, איימו על חיי ועל חיי משפחתי"

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

אחרי חודשים ארוכים של חילופי האשמות הדדיים, הגיע הזעזוע המצופה בברצלונה: הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו וחברי ההנהלה שלו החליטו להתפטר הערב (שלישי). הצעד של ברתומאו הגיע אחרי עוד סירוב של ממשלת קטלוניה לדחות את הצבעת אי האמון נגדו בכשבועיים. "אני וכל חברי הדירקטוריון מודיעים על התפטרות", אמר בפתח מסיבת העיתונאים הדרמטית שקיים הערב. "זו החלטה שהתקבלה בקור רוח, אחרי התייעצות עם עמיתי. התנהגו אלינו בחוסר כבוד, העליבו אותי ואיימו עלי, על המשפחות שלי ועל חברי ההנהלה האחרים. זה היה כבוד גדול לשרת את המועדון".

אחרי שנאספו למעלה מ-16 אלף חתימות של חברי מועדון (בפועל חתמו למעלה מ-19 אלף), התקבל האישור החוקי להצבעת אי אמון והיא נקבעה ל-1 וה-2 בנובמבר. ברתומאו ואנשיו הגישו ערעורים רבים לרשויות המקומיות ודרשו דחייה, אבל נדחו שוב ושוב. היום, אחרי ששוב נתקל בתשובה שלילית מהרשויות, ברתומאו כינס ישיבת חירום ובה התקבלה ההחלטה להתפטר. "הדבר הקל ביותר היה להתפטר אחרי ליגת האלופות", אמר, "אבל זה היה מביא לזעזוע גדול ולוואקום במועדון דווקא בעיצומו של משבר עולמי, לא יכולנו לעזוב את המועדון בלי שיהיה מישהו על ההגה".

לקראת סיום מסיבת העיתונאים, הפתיע ברתומאו וחשף: "יש לי חדשות מדהימות, אתמול קיבלנו את ההצעה להשתתף בסופר-ליגה אירופית עתידית שתבטיח את הביטחון הכלכלי של המועדון. היום הסכמנו גם לפורמט החדש של גביע העולם לקבוצות. אני מודה שצריך היה לבנות מחדש את הקבוצה כבר בשנה שעברה. אני רוצה לאחל את הטוב ביותר לנשיא הבא ואמשיך להעריץ את המועדון מרחוק. הכוונה שלנו היתה להפוך את ברצלונה למועדון האהוב ביותר בעולם, ועמדנו במשימה הזו".

"19 אלף חברים פילסו את הדרך", צייץ המועמד לנשיאות ויקטור פונט. "ברצלונה זקוקה להצלה. יש לנו את הרעיונות וננסה לשקם את המועדון". כעת על הוועדה המנהלת של המועדון יהיה להכריז על תאריך לקיום בחירות לנשיאות. התאריך לא יהיה קודם מ-40 יום החל מהיום, ולא יאוחר משלושה חודשים. "הגיע הזמן!" צייץ הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה. "הכל פתוח לבנייה מחדש של בארסה".

כזכור, ברתומאו והתנהלותו בשנים האחרונות הובילו לבקשת העזיבה של ליאונל מסי הקיץ, וגם אחרי שהשתכנע להישאר, הפרעוש לא הסתיר את יחסיו העכורים עם הנשיא והצהיר בריאיון: "האמת היא שאין שום פרויקט במועדון הזה, פשוט סותמים חורים כשדברים קורים. ההנהלה בראשות ברתומאו היא אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully