וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה חוששים מסולומון: "האיש שכבש מול ריאל מדריד ומפחיד את אינטר"

הכוכב הישראלי צפוי לפתוח בהרכב שחטאר ויחפש שער ביתי ראשון במפעל, בתקשורת האיטלקית מתכוננים. שחקן הקבוצה לשעבר: "אי אפשר היה להוציא לו את הכדור מהרגל באימון"

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

מנור סולומון קנה את עולמו בשבוע שעבר כשכבש את מה שבדיעבר הסתבר כשער הניצחון ב-2:3 הענק של שחטאר דונייצק בספרד על ריאל מדריד. הערב (19:55) סולומון ושחטאר יתייצבו בפני משחק לא פחות קשה מול אינטר החזקה, משחק שייערך באצטדיון האולימפי בקייב.

ההצגה של סולומון לא נעלמה מעיני התקשורת האיטלקית וב"טוטומרקאטו" הקדישו לכוכב הישראלי את הכותרת כשכתבו: "ממכבי פתח תקוה ועד לכבוש מול ריאל מדריד - האיש שמפחיד את אינטר". באתר מספרים כיצד חוסה בנטו הסקאוט הראשי של שחטאר עקב אחרי סולומון עוד כששיחק בנבחרת הצעירה וכיצד ההימור עליו השתלם. "אטאלנטה ומספר קבוצות נוספות התעניינו בו. הגול מול ריאל מדריד מסביר מדוע", נכתב.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק חוגג אחרי שער מול ריאל מדריד. רויטרס
גם אינטר תרגיש את נחת רגלו? מנור סולומון/רויטרס

סולומון אגב, צפוי לפתוח גם הערב בהרכב הקבוצה יחד עם טטה ומארלוס, כאשר דנטיניו יאייש את עמדת החלוץ. אנדריי טוטוביצקי, שחקן הקבוצה לשעבר שעבר לדסנה, סיפר על סולומון ואמר: "כשהוא הגיע, זה היה נראה שאף אחד לא מצליח לקחת ממנו את הכדור באימון. יש לו שליטה מדהימה".

כזכור, סולומון כבש כבר בליגת האלופות בעונה שעברה נגד אטאלנטה וגם מול מנצ'סטר סיטי. אינטר פתחה את קמפיין האלופות שלה עם תיקו מאכזב מאוד מול גלאדבך, אבל הביסה את שחטאר 0:5 במפגש האחרון בין השתיים שנערך ממש לא מזמן בחצי גמר הליגה האירופית. האם סולומון ייקר עוד קצת את תג המחיר שלו עם שער ביתי ראשון במפעל? בקרוב נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully