וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון ושחטאר מחפשים נקמה באינטר, ריאל בגלדבאך

הישראלי וחבריו, שהובסו 5:0 על ידי הנראזורי בחצי גמר הליגה האירופית לפני מעט יותר מחודשיים, ינסו לשמור על מאזן מושלם (ג', 19:55, 5+)

צפו בשערי השבת בליגה הגרמנית/באדיבות ספורט 1

המחזור השני בבית ב' של ליגת האלופות יתקיים מחר (שלישי) עם שני משחקים. בראשון תארח שחטאר דונייצק של מנור סולומון את אינטר ולאחר מכן ריאל מדריד תשחק בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך.

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר דונייצק. רויטרס
זה לא נגמר טוב מול אינטר בפעם האחרונה. סולומון/רויטרס

שחטאר דונייצק - אינטר (19:55, 5+)

מנור סולומון וחבריו פתחו את שלב הבתים עם 2:3 מרשים מאוד מול ריאל מדריד בחוץ ויודעים שניצחון ביתי מול אינטר יהיה כבר משמעותי במאבק שלהם אולי על עלייה לשמינית הגמר. שחטאר דונייצק נאלצה להסתדר ללא שחקנים רבים מול ריאל מדריד, אבל הפעם רבים מהם ישובו ולכן מקומו של סולומון בהרכב לא בטוח. מנגד, אינטר מגיעה אחרי שסחטה בקושי 2:2 ביתי מבורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הראשון בזכות שער עם לא מעט מזל של רומלו לוקאקו בדקה ה-90. שחטאר אכזבה בסוף השבוע כשסיימה ב-1:1 ביתי מול וורסקלה, בעוד אינטר ניצחה 0:2 את גנואה בחוץ.

אינטר ושחטאר נפגשו לפני מעט יותר מחודשיים, ב-17 באוגוסט, בחצי גמר הליגה האירופית, אז הנראזורי דרסו 0:5 את האוקראינים כשרומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס כובשים צמדים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
גלדבאך תצליח לעצור אותו? בנזמה/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - ריאל מדריד (22:00, ספורט 5)

הבלאנקוס מגיעים מעודדים מאוד אחרי שניצחו 1:3 את ברצלונה בקלאסיקו ביום שבת, אבל גם כשהם יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון בגרמניה יסבך אותם מאוד במאבק העלייה מהבית. ריאל מדריד נראתה רע מאוד במשחק הפתיחה והפסידה 3:2 לשחטאר דונייצק בבית אחרי שפיגרה כבר 3:0 במחצית. לעומת זאת, בורוסיה מנשנגלדבאך איבדה שתי נקודות יקרות מאוד בדקה ה-90 אחרי שספגה שער מרגליו של רומלו לוקאקו ושמטה יתרון 1:2 בדרך ל-2:2 מול אינטר בסן סירו. גלדבאך הודיעה שהמשחק ייערך ללא קהל למרות שבתחילה היו אמורים להיות 300 צופים.

"היסטוריה ומסורת משחקים תפקיד גדול במנשנגלדבאך, אבל זה לא יעזור לנו מחר", אמר מאמן הסייחים מרקו רוזה, "אנחנו מרוכזים רק בכאן ועכשיו. לריאל מדריד יש איכות אדירה בסגל ויהיה משחק קשה. זה כבוד גדול עבורי לאמן מול שחקנים גדולים ומאמן כמו זינדין זידאן". בלם גלדבאך מתיאס גינטר התייחס לשאלות לגבי קארים בנזמה ואמר: "אני לא חושב שצריך לדבר הרבה עליו. הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה וכך כבר הרבה שנים. קשה להתגונן מולו, אבל נעשה את זה כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully