וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוהים של מילאנו: זלאטן איברהימוביץ' הולך ומשתבח עם השנים

פיולי מופתע ממצבו הפיזי, קאפלו נדהם מהשפעתו המנטלית והפרשנים חורצים: "עם או בלי זכייה בליגת האלופות, הוא אחד הגדולים בהיסטוריה". זלאטן איברהימוביץ' ממשיך להדהים את איטליה בגיל 39, וכעת המחמאה שבכותרת - שהוא העניק לעצמו - מקבלת משנה תוקף

צפו בתקציר הניצחון 1:3 של מילאן מול סלטיק/ספורט 1

בגיל 39, כששיאו אמור להיות הרבה מאחוריו, זלאטן איברהימוביץ' ממשיך לחולל קסמים באיטליה. אחרי עוד הצגה ועוד צמד ב-3:3 של מילאן נגד רומא, הכוכב השבדי הבלתי ניצב בראש טבלת מלך השערים של הסרייה A עם שישה שערים בשלוש הופעות, שבכל אחת מהן מצא את הרשת פעמיים.

איברהימוביץ' קבע אמש את שיא הצמדים לכדורגלן מעל גיל 38 בליגות הבכירות, כשהגיע לחמישה כאלה - כולם ב-2020. בסך הכול, מאזנו מאז החזרה למילאן עומד על 16 שערים ו-5 בישולים ב-21 משחקים בלבד. המספרים ממחישים איך זלאטן רק הולך ומשתבח עם השנים: כדי להגיע ל-57 כיבושים במדי מילאן, הוא הזדקק ל-82 הופעות. לשם השוואה, כדי להגיע לאותו מספר שערים באינטר בעשור הקודם, הוא היה זקוק ל-88 משחקים.

"אף פעם לא קל לכבוש כל כך הרבה שערים בפתיחת העונה, במיוחד לא עבור שחקן בגילו", שיבח מאמן מילאן סטפנו פיולי בסיום המשחק אמש. "אני חייב להודות שזלאטן מפתיע אותי במוכנות הפיזית שלי. המצב הגופני שלו פשוט מדהים, וזה בזכות ההגנה הספציפית שהוא עשה לעונה הזו. למרות זאת, אני חושב שאנחנו צריכים לאפשר לו לנשום מפעם לפעם ואולי לתת לו לנוח קצת בחלק מהמשחקים".

ב"יורוספורט איטליה" הכתירו את זלאטן לאיש המשחק, ואחד הפרשנים כתב: "ממש לא אכפת לי שזלאטן לא זכה מעולם בליגת האלופות. הוא אחד החלוצים הגדולים בתולדות הכדורגל, ואי אפשר להתווכח על זה".

לזלאטן יש אתגר מיוחד העונה: מילאן מציגה את אחד הסגלים הכי צעירים בליגות הבכירות, והוא מתפקד על תקן המבוגר הלא תמיד אחראי, אבל תמיד מעורר השראה. "זלאטן שחקן מיוחד. הוא משלב רמה גבוהה של מקצוענות ומוסר עבודה עם אישיות גדולה מהחיים. הוא מצליח כל כך בגיל 39 בגלל שהוא לא משחק רק כדי לסמן וי. הוא רוצה לנצח, תמיד. הוא אלוף, ואלוף כמוהו תמיד מניע את שאר הקבוצה", ניתח פאביו קאפלו. "השחקנים הצעירים של מילאן רואים את איברה נותן את כל כולו באימונים וחושבים לעצמם, 'אם כוכב כמוהו בגיל כזה עובד כל כך קשה, בוודאי שגם לנו אסור להוריד את הרגל מהגז".

באיטליה הזכירו אמש את הקביעה של מאמן העבר אלברטו זקארוני שאמר בשבוע שעבר ש"באיטליה, זלאטן איברהימוביץ' שחקן משפיע יותר מכריסטיאנו רונאלדו".

"זקארוני צדק", כתבו ב"גאזטה דלו ספורט". "לרונאלדו קשה לעשות את ההבדל ביובנטוס, במיוחד אחרי שזכייה באליפויות כבר הפכה עבורה להרגל. לאיברה אולי אין עדיין תואר בקדנציה השנייה במילאן, אבל הוא שינה את המועדון מקצה לקצה. ההשפעה שלו לא נמדדת רק בכמות השערים שלו, שמרשימה כשלעצמה".

רק לאחרונה הגיב זלאטן לרומלו לוקאקו שהגדיר את עצמו כ"מלך החדש של העיר", ואמר ש"למילאנו מעולם לא היה מלך. יש לה אלוהים". אם ימשיך בקצב הזה, הוא בהחלט עשוי להגיע לדרגת אל בארץ המגף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully