וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' משתבח: "אם היום היו לי נתונים של ילד, אף אחד לא יכול היה לעצור אותי"

בגיל 39 הכוכב השבדי כבש צמד תוך 3 דקות, הוליך את מילאן המושלמת לניצחון בדרבי וחגג ברשתות החברתיות עם תמונה של "אריה רעב". המאמן שלו מחמיא, השבדי הודה: "הייתי משחק בדרבי גם אם הייתי חיובי לקורונה"

תקציר: ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 4:1/ספורט 1

מילאן ניצחה אתמול (שבת) 1:2 את אינטר בדרבי המילאנזי ושמרה על מאזן מושלם בליגה האיטלקית גם אחרי המחזור הרביעי. זלאטן איברהימוביץ' הבלתי נגמר כבש צמד (12 ו-16), רומלו לוקאקו צימק (28). ואם כבר בשבדי עסקינן, בואו ניזכר בפרטים. ב-27 בספטמבר, לפני שלושה שבועות, איברהימוביץ' נמצא חיובי בבדיקת קורונה. הוא הושבת ונכנס לבידוד. ב-11 באוקטובר, לפני שבוע, זלאטן חזר לאימונים. אתמול (שבת), בגיל 39, זלאטן כבש צמד תוך שלוש דקות, והוליך את מילאן לניצחון ראשון בדרבי על אינטר מאז 2017 וראשון בליגה מאז 2016.

"זלאטן ניצח גם את הקורונה וגם את היריבה הכי גדולה של הקבוצה שלו", נכתב באתר "433", והוסיפו: "זה כנראה הדבר הכי זלאטני בעולם". גם השבדי עצמו צייץ תמונה אימתית של אריות שזה עתה סיימו לטרוף, וכתב "תהילה", כשהוא חוגג את ההישג האישי שלו.

כזכור, כשנדבק בנגיף צייץ ש"לקורונה היה את האומץ להתעסק איתי, רעיון רע". לפני המשחק מול אינטר כתב באינסטגרם "אני רואה אתכם", במסר מאיים, והצליח שוב לעמוד במילה שלו. בשישה דרבים שלו במדי אינטר, זלאטן כבש שבעה שערים מול מילאן, ואתמול הוא שוב הוכיח שהוא "מכונת דרבים", כשפי שכונה ב"גאזטה".

בסיום המשחק זלאטן נשאל איך התאושש מהקורונה, ואמר: "איבדתי קצת חוש טעם, אבל לא היו לי סימפטומים אחרים. ניערתי את עצמי כל הזמן ואמרתי לעצמי שאני משחק בדרבי, ולא משנה מה, גם אם הייתי עדיין חיובי!". זלאטן נשאל האם הוא משתבח עם השנים, וענה "כן, אני מרגיש יותר שלם, הניסיון עוזר. אם היום היו לי את הנתונים של ילד, אף אחד לא יכול היה לעצור אותי". ומה לגבי אליפות? מאז שהוא הגיע, מילאן בליגה עם 13 ניצחונות, 5 תיקו ו-2 הפסדים. "אם הייתי כאן מתחילת העונה היינו זוכים בסקודטו", אמר איברה, שכמובן אופטימי גם לעונה הנוכחית: "מבחינתי אליפות זאת תמיד אפשרות, אבל יש עוד הרבה זמן, נראה מה יהיה".

מאמן מילאן סטפנו פיולי התייחס לזלאטן ואמר: "הוא היה עייף מאוד ואפילו ביקש להתחלף, אבל הפעם אני התעלמתי ממנו. זלאטן הוא יוצא דופן, הוא תורם לנו כל כך הרבה עם הכישרון שלו, עם הנחישות והאופי. הוא מקצוען למופת, נותן הכול לקבוצה ורוצה לזכות בכל דבר מגמר גביע ועד משחקון באימון. אני לא יכול לקחת קרדיט על ההתמודדות עם זלאטן כי זה קל מאוד".

עוד פיולי אמר אחרי המשחק: "כבר אמרתי אתמול שהתוצאה לא תהיה גורלית. ברור שאנחנו שמחים שניצחנו קבוצה איכותית וחזקה שגרמה לנו הרבה בעיות, אבל הצלחנו לשמור היטב ולגרום להם נזק כשהיו לנו הזדמנויות. זה ניצחון חשוב, אבל יש לפנינו עוד דרך ארוכה ואנחנו צריכים עדיין להשתפר".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה, שקבוצתו שיחקה בסגל חסר ובלי שישה שחקנים שנדבקו בקורונה, אמר אחרי ההפסד הראשון של קבוצתו העונה: "זה לא הזמן לדבר על דברים שמחוץ לכדורגל. שיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים, אבל סבלנו מחוסר מזל, וזה מאכזב. אנחנו חייבים להיות יותר מדויקים מול השער".

זלאטן איברהימוביץ' חוגג שער במדי מילאן. Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images, GettyImages
אין עליו. זלאטן/GettyImages, Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images
זלאטן איברהימוביץ' חוגג שער במדי מילאן. Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images, GettyImages
אהוב ומוערך. זלאטן/GettyImages, Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

וגם:

* מילאן פתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות ליגה בארבעה משחקים. זו הפעם הראשונה שהיא פותחת כך עונה מאז 1995/6, אז אימן אותה פאביו קאפלו.

* זו רק הפעם החמישית בהיסטוריה שמילאן פותחת את העונה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקי ליגה: 1950/1, 1954/5, 1992/3 ו-1995/6.

* מילאן כבשה בכל אחד מ-24 משחקי הסרייה A האחרונים שלה. זו הפעם הראשונה שהיא עושה את זה מאז 1973 (אז כבשה ב-29 משחקי ליגה ברציפות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully