וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן סיימה ב-3:3 ביתי מול רומא, צמד לזלאטן

השבדי כבש פעמיים (2 ו-79 בפנדל), אבל גם זה לא הספיק לרוסונרי בסן סירו. אין יותר מושלמות בליגות הבכירות של אירופה

תקציר: באייר לברקוזן - אוגסבורג 1:3/ספורט 1

זהו, אין יותר אף קבוצה עם מאזן מושלם בליגות הגדולות של אירופה. אחרי שאסטון וילה הובסה בשישי, נותרה רק מילאן וגם היא מעדה הערב (שני) וסיימה ב-3:3 ביתי ודרמטי מול רומא. הרוסונרי, שפתחו את העונה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, בהם ספגו רק שער אחד, ספגו היום כמו משולשת במשחק אחד בלבד.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
גם הצמד שלו לא הספיק. איברהימוביץ'/GettyImages, Marco Luzzani

הרוסונרי עלו ליתרון כבר בדקה השנייה משער של מי אם לא, זלאטן איברהימוביץ' עם השער המהיר ביותר שלו בסרייה A עבור מילאן אי פעם (1:48). רפאל לאאו שלח כדור עומק נהדר לעבר החלוץ השבדי, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. האורחת איזנה בדקה ה-14: לורנצו פלגריני הגביה קרן משמאל, השוער המחליף של מילאן צ'יפריאן טטורושאנו יצא רע מאוד ואדין דז'קו נגח מול שער ריק פנימה את ה-1:1. מילאן חזרה להוביל בדקה ה-47 ושוב זה קרה אחרי מהלך נהדר של לאאו. הפעם הברזילאי פרץ משמאל, עבר את השומר שלו ויישר למרכז, שם המתין אלכסיס סלמאקרס שבעט בקלות פנימה את ה-1:2.

רומא לא הרימה ידיים ובדקה ה-71 קיבלה פנדל אחרי שעיסמאל בנאסר הכשיל ברחבה את פדרו. ז'ורדן ורטו בעט מהנקודה הלבנה פנימה וזה 2:2. גם מילאן קיבלה פנדל והוא נראה די מפוקפק: הקאן צ'לחנוילו ספק הוכשל על ידי ג'אנלוקה מאנצ'יני. זלאטן איברהימוביץ' בעט חזק ובקלות פנימה וזה 2:3 והשער השישי של השבדי העונה. נגמר? ממש לא. רומא השוותה ל-3:3 בדקה ה-84 אחרי דחיקה מקרוב של מראש קומבולה אחרי שאיברהימוביץ' ניסה להרחיק קרן והמשיך את זה דווקא לכיוונו של השחקן התוקף.

רוג'ר מרטי שחקן לבנטה. GettyImages
לבנטה עם פתיחת עונה חלשה. רוג'ר מרטי/GettyImages

בספרד נערך משחק תחתית בין לבנטה לסלטה ויגו, שנגמר ב-1:1. המארחת כבשה ראשונה בדקה ה-48 כשרוג'ר מרטי דייק מהנקודה הלבנה. סרחיו קאריירה בן ה-20 איזן בדקה ה-52 אחרי בישול של דניס סוארס. לבנה עם 4 נקודות בלבד מ-18, סלטה עם 6 מ-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully