וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנה וגנאברי עשויים לשוב להרכב באיירן, ליברפול מול מיטיולנד

שני הקיצוניים, שלא שיחקו מול אתלטיקו, יחזרו מול לוקומוטיב? ליברפול לא אמורה למעוד, סיטי במארסיי, אטאלנטה-אייאקס

תקציר: ורדר ברמן - הופנהיים 1:1/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ייערך מחר (שלישי) עם שמונה משחקים בבתים א'-ד'. בנגלה המוקדמת ייערכו שני משחקים. בבית א' אלופת אירופה באיירן מינכן תצא למוסקבה ותשחק נגד לוקומוטיב, בעוד אתלטיקו מדריד תארח את זלצבורג. בבית ג' מנצ'סטר סיטי תתארח אצל מארסיי ואולימפיאקוס אצל פורטו. בבית ד' ליברפול לא אמורה למעוד בבית מול מיטיולנד ואטאלנטה תארח את אייאקס.

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. Adam Pretty, GettyImages
סאנה יחזור ל-11?/GettyImages, Adam Pretty

בית א'

לוקומוטיב מוסקבה - באיירן מינכן (19:55, 5 לייב)

אם מישהו חשב שאלופת אירופה תרפה מעט אחרי הזכייה בליגת האלופות אשתקד, אז במחזור הראשון של ליגת האלופות אפשר היה לראות שהוא טועה. באיירן מינכן אמנם חסרה את סרג' גנאברי ולירוי סאנה, אבל למרות זאת הביסה 0:4 את אתלטיקו מדריד. בשבת האחרונה באיירן הביסה 0:5 את איינטרכט פרנקפורט וחוץ מהפסד 4:1 להופנהיים פתחה גם את העונה הנוכחית רק עם ניצחונות. גנאברי, שיצא שלילי בארבע בדיקות קורונה שערך אחרי שיצא פעם אחת חיובי, חוזר לסגל כמו גם סאנה. הרוסים מגיעים אחרי 2:2 מרשים בזלצבורג במחזור הפתיחה והפסד 2:1 ביתי לרוטור וולגוגראד.

תומאס מולר אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים לשחק שוב בליגת האלופות. אנחנו רוצים להמשיך בזרם ובמומנטום שאנחנו נמצאים בו. אנחנו מגיעים עם ביטחון, הקבוצה בכושר וכולם חיוביים". המאמן האנזי פליק: "כולם כשירים. סרג' גנאברי חוזר, לירוי סאנה גם חזר בסוף השבוע, אז יש לנו יותר אופציות בחלק הקדמי". מאמן לוקומוטיב מרקו ניקוליץ': "הגישה שלנו טובה. אנחנו פוגשים את הקבוצה הטובה ביותר באירופה, אז איזו גישה יש לנו? אנחנו שמחים על ההזדמנות לשחק מול קבוצה כזאת. תמיד יש סקפטיות, אבל זו לא העבודה שלי לענות לביקורת של אלה שלא מאמינים בנו".

אתלטיקו מדריד - זלצבורג (22:00, 5 גולד)

הקולצ'ונרוס הובסו 4:0 על ידי באיירן מינכן במחזור הפתיחה ועוד נראה שיצאו בזול מהמשחק הזה. עכשיו אתלטיקו מדריד תנסה להשיג נקודות ראשונות כשתארח את זלצבורג, שבעצמה מגיעה אחרי 2:2 ביתי ומאכזב מול לוקומוטיב מוסקבה בבית. זלצבורג מובילה את הליגה האוסטרית עם 15 נקודות מ-15 אפשריות, בעוד אתלטיקו פתחה את העונה בספרד לא רע והיא עם 11 נקודות מ-15 אפשריות. דייגו קוסטה שוב ייעדר, בעוד סאול ויאניק פריירה קראסקו בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אילקאי גונדואן וסיטי מחפשים שלוש נקודות נוספות/רויטרס

בית ג'

מארסיי - מנצ'סטר סיטי (22:00, 5+)

הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 1:3 את פורטו במחזור הפתיחה ואלא אם תקרה סנסציה ענקית, היא תעלה מהבית הזה אל שמינית הגמר ואפילו די בקלות. מנצ'סטר סיטי סיימה בשבת ב-1:1 מול ווסטהאם בליגה ועכשיו יוצאת למשחק חוץ מול מארסיי, שנוצחה 1:0 על ידי אולימפיאקוס במחזור הראשון משער בדקה ה-90 ותנסה להפתיע ולהשיג נקודות ראשונות. האורחת תחסר את סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס הפצועים וגם את פרננדיניו ואת בנז'מן מנדי. נתן אקה בספק.

פורטו - אולימפיאקוס (22:00)

היוונים השיגו 0:1 חשוב ודרמטי במחזור הראשון מול מארסיי וגם הם מבינים שהמקום השני יוכרע על המאבקים הישירים בינם לבין פורטו ומארסיי, כך שאפילו תיקו בפורטוגל יהיה טוב מבחינתם. מנגד, פורטו הפסידה 3:1 למנצ'סטר סיטי בחוץ אחרי שכבר הובילה ולאחר מכן באה בתלונות קשות מאוד כלפי השיפוט.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
קלופ לא מקל ראש במיטיולנד/AP

בית ד'

ליברפול - מיטיולנד (22:00, 5 סטארס)

הקבוצה של יורגן קלופ ניצחה 0:1 את אייאקס במחזור הפתיחה בזכות שער עצמי של ניקולאס טגליאפיקו. מנגד, מיטיולנד חטפה 4:0 לא נעים בבית מאטאלנטה ונראה שהיא לא ממש שייכת מקצועית לרמה הזו, מה עוד שקיבלה בית קשה מאוד. ליברפול חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי מול שפילד יונייטד בשבת ונראה שהיא מתאוששת מסטירת הלחי שספגה מאסטון וילה לפני היציאה לפגרת הנבחרות. היא כמובן תחסר את וירג'יל ואן דייק ואלכסנדר אוקסלייד צ'מברליין, גם טיאגו אלקנטרה, ג'ואל מאטיפ ונאבי קייטה בספק.

"צפיתי במשחקים רבים של מיטיולנד", אמר קלופ, "ה-4:0 מאטאלנטה לא היה סוג משחק שמצדיק תוצאה כזו. בזמן שלא אימנתי רציתי לנסוע לשם קצת כדי לראות מה הם עושים, אבל חתמתי בליברפול אז לא יכולתי. אפילו לפני חמש שנים מיטיולנד הייתה מעניינת".

אטאלנטה - אייאקס (22:00)

משחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות שייתכן כי ייאבקו על המקום השני בבית אחרי ליברפול. אטאלנטה פתחה נפלא את שלב הבתים עם 0:4 בדנמרק מול מיטיולנד בעוד אייאקס הפסידה 1:0 לליברפול בבית. מארטן דה רון בספק אצל אטאלנטה בגלל פציעה במפשעה. אטאלנטה נראתה רע מאוד במחזור האחרון בליגה והפסידה 3:1 בבית לסמפדוריה, בעוד אייאקס התעללה והלמה 0:13 בוונלו האומללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully