וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל מציגה: שיתוף פעולה "היסטורי" עם מקבילתה באיחוד האמירויות

27.10.2020 / 12:05

המנהלת הודיעה על שיתוף פעולה כלכלי-מסחרי כחלק מהסכמי השלום, שיכלול בין היתר אפשרות לקיום משחקי ידידות בין המדינות. ארז כלפון: "נבנה גשר בין הכדורגל הישראלי לכדורגל באיחוד האמירויות". דיא סבע הגיב: "הלוואי שההסכם יקרב את השלום עם הפלסטינים"

חתימת שת"פ בין מנהלת ליגת העל הישראלית לזו של איחוד האמירויות/מנהלת ליגת העל

שיתוף פעולה היסטורי בכדורגל הישראלי. מנהלת ליגת העל הודיעה הבוקר (שלישי) על הסכם עם מקבילתה באיחוד האמירויות, שבמסגרתו יבוצעו מהלכים ספורטיביים, כלכליים, טכנולוגים וחברתיים משותפים. בקרוב ייפגשו הצדדים באבו דאבי כדי לקדם את היוזמות הללו.

לפי הודעת המנהלת, "שיתוף הפעולה יכלול סיוע הדדי במציאת נותני חסות, השקעות בטכנולוגיות הקשורות בתחום הספורט, בחינת ביצוע משחקי ידידות, מיזמים חברתיים שונים, חילופי ידע וכן הלאה כאשר בכוונת הצדדים להיפגש בהקדם מתוך כוונה לקדם יוזמות אלו לכדי ביצוע".

עבדולה אל-ג'וניבי, נציג ההתאחדות לכדורגל של איחוד האמירויות, חותם על שת"פ עם מנהלת ליגת העל הישראלית. מנהלת ליגת העל, אתר רשמי
עבדולה אל-ג'וניבי חותם על ההסכם/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל
ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל חותם על שת"פ עם התאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות. מנהלת ליגת העל, אתר רשמי
וארז כלפון חותם על ההסכם/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל

יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר בתגובה: "האהבה לכדורגל חוצה דתות, מגזרים ועמים ויש לנו את היכולת להשתמש בו ככלי לבניית קשרים ולשבירת חומות בין אנשים, מכל המינים, ומכל הסוגים. אני גאה ונרגש ליטול חלק במעמד זה בו אנו חותמים על הסכם אשר יהווה גשר בין הכדורגל הישראלי לכדורגל באיחוד האמירויות. גשר זה לא יגשר רק בין מועדוני הכדורגל, אלא יהווה פלטפורמה לשורה של יוזמות, שיתופי פעולה כלכליים, טכנולוגיות ומעל הכל יהווה בסיס לפיתוח קשרים חבריים ותרבותיים של אנשים משתי המדינות".

שיתוף הפעולה מגיע אחרי מספר שיתופי פעולה בין הכדורגל הישראלי לאיחוד האמירויות. משה חוגג מנסה לקדם שיתוף פעולה עם אנשי עסקים מהאמירויות שיסייעו לבית"ר ירושלים, וגם הפועל תל אביב ומכבי חיפה התעניינו באפשרות דומה.

לאחרונה הגיע גם כדורגלן ישראלי ראשון לליגה באיחוד האמירויות, כשדיא סבע הצטרף לקבוצת אל נאסר המקומית.

סבע הגיב בסרטון שפרסמה קבוצתו, בו אמר: "באיחוד האמירויות מקבלים את כולם בזרועות פתוחות, בלי קשר למוצא שלו או לדת שלו. זה משהו שימשוך ישראלים לאיחוד האמירויות. אני מבין שהספורט זו הדרך לקרב בין אנשים. בכדורגל אין אויבים, רק שלום. אינשאללה ההסכם הזה יקרב בין שני העמים, ויקרב את השלום בין ישראל לפלסטינים".

(עדכון ראשון: 10:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully