וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה על שיתוף פעולה עם אל-אין מאבו-דאבי

25.10.2020 / 18:01

רגע היסטורי לכדורגל הישראלי: הירוקים צפויים לקיים את "משחק השלום" באבו-דאבי, ועשויים לארח גם בחיפה. יעקב שחר: "מערכת היחסים תכלול שיתופי פעולה הן בצד הספורטיבי והן בצד העסקי". ניקיטה רוקאביציה, סאן מנחם וג'וש כהן שבו לערוך אימונים מלאים

תקציר ההפסד של מכבי חיפה מול קולובארה במשחק האימון במחנה בסרביה/באדיבות ספורט 1

בעוד בית"ר ירושלים והפועל תל אביב גיששו לגבי שיתופי פעולה אפשריים באיחוד האמירויות, דווקא מכבי חיפה היא הקבוצה הישראלית הראשונה שהודיעה על כך. הירוקים בישרו הערב (ראשון) על שיתוף פעולה עם קבוצת אל-אין מאבו-דאבי, מולה הם צפויים לקיים משחק ידידות עתידי.

"אני שמח להביא לידיעתכם כי המועדון שלנו הוזמן לקיים משחק כדורגל ידידותי, שייקרא 'משחק השלום', באבו דאבי", אמר הנשיא יעקב שחר. "הודענו להם כי נשמח לשחק נגדם באבו דאבי (באל-אין באצטדיון חאזה בין זאיד) ולארח אותם בעיר שלנו, חיפה. תשובתם החיובית והמשמחת התקבלה זה עתה ותאריך המשחק ייקבע בהמשך, לפי הלו"ז של שני המועדונים. תמיד האמנתי כי דרך הספורט אפשר לפתח יחסים ידידותיים. בעוד מספר ימים נחתום על מזכר ההבנות בין שני המועדונים על מנת ליצור מערכת יחסים שתכלול שיתופי פעולה הן בצד הספורטיבי והן בצד העסקי".

שחר הוסיף וכתב: "אני מודה מקרב לב להוד מעלתו, מוחמד בין טאלוב אל דאראי- יו"ר חברת אל-אין השקעות, שהיא הבעלים של מועדון הכדורגל, והוד מעלתו ד"ר מאטאר אל דארמקי, יו"ר מועדון הכדורגל של אל-אין, שאפשרו את קיום האירוע".

אל אין נחשב למועדון המצליח ביותר באבו דאבי עם 13 אליפויות, שבע זכיות בגביע וחמש זכיות בסופר קאפ. ב-2018 הגיעה הקבוצה לגמר גביע העולם למועדונים, אחרי שעברה בין היתר את ריבר פלייט והפסידה לריאל מדריד. בין השחקנים הבולטים ששיחקו בשורותיה לאחר השנים ניתן למצוא את אוסמואה ג'יאן, מרכוס ברג, עבדי פלה ואחרים. את העונה שעברה סיימה במקום השני בליגה המקומית, שש נקודות מהמוליכה שבאב אל-אהלי.

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. ברני ארדוב
"תמיד האמנתי כי דרך הספורט אפשר לפתח יחסים ידידותיים". שחר/ברני ארדוב
מכבי חיפה מול אל אין. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
פרטי "משחק השלום" ייקבעו בקרוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, סאן מנחם וג'וש כהן, שנעדרו מהאימונים האחרונים בשל פציעות, שבו היום (ראשון) לערוך אימונים מלאים. החלוץ אף לקח חלק במשחק אימון פנימי ביום שישי וההערכה היא ששלושתם צפויים להיות כשירים למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני הבא. יחד עם זאת, יש לציין כי בנוגע למנחם ולכהן, במועדון יבדקו כיצד החזרה לאימונים משפיעה עליהם ורק אז יתברר סופית אם הם יעמדו לרשות המאמן ברק בכר במשחק מול האלופה. מי שלא צפוי להיות כשיר להתמודדות הוא גודסוויי דוניו הפצוע שיחזור לאימונים רק בשבוע הבא.

המגן טאלב טואטחה הפגין יכולת טובה במשחק האימון הפנימי. טואטחה מנסה לחזור לכושר כמה שיותר מהר כשייתכן מאוד שהוא יפתח נגד מכבי תל אביב. גם רז מאיר והקשר הצעיר מאור לוי זכו למחמאות גדולות על יכולתם במשחק האימון בו ניצחו המחליפים 1:2 את ההרכב הראשון.

מיד עם פתיחת חלון ההעברות יעבירו בקבוצה את טואטחה כאשר בשלב זה עדיין אין סיכום עם ירדן שועה על עזיבתו אך במועדון מעריכים שעד פתיחת חלון ההעברות גם עניין זה יוסדר. שועה כבר מתאמן כידוע בית"ר ירושלים והמכשול היחידי שמונע כעת את השלמת העסקה הוא המגעים בין מכבי חיפה לשחקן בנוגע למענק שקיבל ימים ספורים לפני שביקש לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully