וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "אף אחד מהשחקנים שחזרו מהקורונה לא כשיר לגמרי"

24.10.2020 / 18:20

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק החזרה של ליגת העל (א', 21:00, ספ' 5): "אנחנו מנסים לבנות הכול מחדש אחרי הקורונה. באר שבע מסוכנת במתפרצות"

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

ליגת העל תחזור מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) עם משחק מוקדם מהמחזור החמישי, בו האלופה מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע. הצהובים צברו רק נקודה אחת מתוך שש בשני מחזורי הפתיחה, וינסו להשיג ניצחון ראשון מול מחזיקת הגביע, עליה גברו פעמיים בתחילת העונה במסגרת אלוף האלופים.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"חשוב לשחקנים להרגיש את המאמן קרוב". גאורגיוס דוניס ביציע ביום חמישי/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים התייחס המאמן גאורגיוס דוניס לימי הקורונה: "אנחנו יודעים שזה קשה לקבוצות ולאוהדים להתמודד עם התקופה הזו, אבל עלינו לקבל את המצב. אחרי מה שקרה לפני זלצבורג, שאיבדנו הרבה שחקנים בגלל הקורונה, עכשיו אנחנו מנסים לבנות הכול מחדש. השחקנים חזרו לאימונים ואנחנו מנסים לבנות את הכושר הגופני וגם לעבוד על הטקטיקה. אף אחד מהשחקנים שחזרו מהקורונה לא כשיר לגמרי. עכשיו יש לנו משחקים כל שלושה-ארבעה ימים וזה חשוב שיהיה לי מבחר גדול ממנו אוכל לבחור".

על מה שראה מהיציע במשחק מול קרבאח בליגה האירופית, כשריצה את עונש ההרחקה שלו, אמר המאמן היווני: "לפעמים יש יתרונות כשאתה צופה בדברים מבחוץ, אבל חשוב לשחקנים להרגיש את המאמן קרוב אליהם. זה היה קשה מהבחינה הזאת, אבל מה שחשוב זה שניצחנו את המשחק. לא התחלנו טוב בליגה וזה משחק חשוב מאוד מול באר שבע. חשוב מאוד להתחיל לנצח בליגה ולהצליח עד לסיום העונה. באר שבע זו קבוצה ממושמעת שעובדת קשה מאוד. ניתחנו אותם, אנחנו מודעים לאיכות ולשחקנים המסוכנים שיש להם במתפרצות. הם מקשים על היריבות ומתגוננים 11 שחקנים יחד. אני צופה משחק קשה מאוד ונצטרך להיות מרוכזים כדי לבצע מהלכים איכותיים ולנצח.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: דוניס מחפש ריענון בהתקפה, אבוקסיס מתלבט בהגנה

לכתבה המלאה

אייל גולסה הוסיף: "תמיד כיף לחזור אחרי ניצחון. אני חושב שעשינו התחלה מאוד טובה. לקחת שלוש נקודות במשחק ראשון זה תמיד טוב להמשך הדרך, והפנים קדימה להפועל באר שבע. לא התחלנו את הליגה כמו שרצינו, אבל הדרך עוד ארוכה. אנחנו מגיעים בכושר טוב, כל השחקנים בריאים ברוך השם ואני מאמין שנעשה תוצאה טובה מחר".

על היריבה: "הפועל באר שבע התחילה טוב מאוד את העונה. אנחנו מכירים אותה, זה לא משחק ראשון נגדה. אנחנו מוכנים טוב, המשחק מתחיל ב-0:0 ונעשה את המקסימום לעשות תוצאה טובה".

בנושא אחר, בית האופנה היוקרתי הבינלאומי BOSS משמש כמלביש הרשמי של בגדי הייצוג של המועדון זוהי העונה השלישית. שחקני הקבוצה קיבלו את מערכות הלבוש במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום, לפני המשחק נגד קרבאח שנערך ביום חמישי. הקולקציה, שעוצבה עבור קבוצות הכדורגל המובילות, מאופיינת בקווים צעירים, כאשר הצבעים הנבחרים הינו כחול נייבי ולבן. חולצות טי קלילות בגזרת סלים פיט, חולצות פולו שיוצרו במיוחד עבור מכבי תל אביב וכוללות את צבעי הקבוצה, מכנסיים מחויטים, וסניקרס המשלימות את המראה. לאלו מצטרף ז'קט במראה ספורטיבי-ביזנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully