וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שועה מבקש "לשכוח את מה שהיה בעבר", פלייטר ייעדר כשבועיים

עודכן לאחרונה: 24.10.2020 / 15:03

המצטרף הטרי בטוח: "אגרום הרבה נחת לאוהדים". חלוץ בית"ר, שנפצע מול כפר שלם, נשאר לאשפוז בגלל דימום מאזור הכבד. שביעות רצון מאוקמפוס

ירדן שועה מדבר לאחר הצטרפותו לבית"ר ירושלים/מגזין בית"ריסט

חלוץ בית"ר ירושלים, חלאופילו פלייטר, שנפגע אתמול (שישי) במשחק האימון נגד כפר שלם (0:3), לא סובל מנזק לצלעות, כאשר בבית חולים התברר כי נפגע מעט מתחת לצלעות וכתוצאה מכך הוא סובל מדימום בבטן מאזור הכבד, שגרם לו לכאבים עזים. בעקבות האבחון השחקן נשאר לאשפוז בבית החולים איכילוב כאשר אנשי המועדון מבקרים אותו לאורך היממה. במידה והדימום יירגע ייתכן כי השחקן ישוחרר הערב או מחר למנוחה בביתו, כאשר רק בעוד מספר ימים תיערך לו אבחנה נוספת. מה שבטוח זה שפלייטר אמור לנוח לפחות שבועיים לפני שיוכל לחזור לאימונים. המשמעות היא שיחמיץ את המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב בוודאות.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
רק בריאות. פלייטר/לירון מולדובן

במועדון היו מוטרדים אתמול מהעובדה ששבוע לפני החזרה לליגה, לא מעט שחקנים עדיין חלודים וייקח להם זמן להיכנס לכושר מלא. מעבר לפלייטר שנפצע, עידן ורד עדיין לא בכשירות מלאה, ועל אף השער שכבש הוא לא כשיר לפתוח ב-11 נגד הפועל תל אביב ויעלה מהספסל. עלי מוחמד צפוי לחזור ל-11, ומאחר שפלייטר לא יוכל לשחק, עוזיאל פרדו או ירדן שועה יפתחו לצד אלירן עטר כחלוץ שני.

בבית"ר הייתה שביעות רצון מהמגן הימני סנטיאגו אוקמפוס, שנכנס במחצית השניה ונראה טוב. עד עתה באימונים אוקמפוס התקשה לבוא לידי ביטוי, אך נראה שאט אט הוא נכנס לכושר ותהיה תחרות בריאה על עמדת המגן הימני בינו לבין שי קונסטנטין. הקשר הברזילאי מתאוסיניו אמור לחזור להצטרף לאימונים מלאים בימים הקרובים. בית"ר תערוך משחק אימון נוסף במהלך השבוע, ככל הנראה נגד בני יהודה.

בסרטון של מגזין בית"ריסט, ערך שועה סיור בבית וגן עם מאיר הרוש ואמר לאחר מכן: "אני שמח שזה מאחוריי ואני נרגש לעמוד פה. מקווה שתהיה לנו עונה טובה. אני מבקש לשכוח את מה שהיה לי בעבר, אני בדרך חדשה וחושב שאגרום למועדון הזה הרבה נחת. ואולי גם יהיה איזה תואר קטן חשוב השנה. העיקר שהאוהדים ישמחו ויהיה להם טוב בלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully