וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ימריא לאבו דאבי, לה פמיליה נגד המהלך: "עקרונות לפני הכול!"

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 21:54

הבעלים שהתרגש מהסכם השלום ("גזענות היא תוצאה של מוח רפוי, נתפלל להחלמתם של הלוקים במחלה הקשה") יטוס כדי לקדם מציאת משקיע באמירויות, בארגון האוהדים הגיבו: "כסף יעוור עיני חכמים". חוגג שוקל לבטל או להפחית את הקנס, אבל פגוע מהשחקנים שפנו לעו"ד

יוסי אבוקסיס אחרי ההפסד של הפועל באר שבע למכבי חיפה/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

שחקני בית"ר ירושלים אמנם דורשים לקבל בחזרה את הקנס שספגו בעקבות ההדחה מאירופה, אבל מנסים להימנע ממלחמות עם המועדון. אמש (שני) שלחו השחקנים למועדון מכתב בשם 14 השחקנים, בו דרשו לקבל בחזרה הקנס בגובה 20 משכרם החודשי, אולם הבוקר הם הבהירו ש"המטרה היא שהכל ייסגר בצורה יפה".

"לא השבתנו אימון, אבל אנחנו לא מוותרים על הזכויות החוקיות שלנו", הבהירו השחקנים. "אנחנו לא רוצים מלחמות, רוצים שהכל ייסגר בהבנה ובצורה יפה. כולנו חתמו על קיצוץ של 30 אחוז מהשכר העונה למרות שלא היינו חייבים, באנו לקראת המועדון. קנס על הפסד זה לא חוקי, זה דבר שלא צריך לקרות".

השחקנים הבהירו שלמרות שהגישו מכתב התראה לפני תביעה, המטרה היא לא להגיע להליך משפטי. יחד עם זאת, עד כה משה חוגג מסרב לשמוע על האפשרות לבטל את הקנס ובשיחות סגורות אף הבהיר כי מי שיפנה לעורך דין, עשוי לסיים דרכו בקבוצה. כרגע כולם במועדון מנסים להוריד את הלהבות ולנסות להגיע למתווה שיוסכם על כולם. "היה לנו יותר מדי רעש עד עכשיו העונה, צריך לפתור את זה ולהביא קצת שקט", אמרו במועדון.

גורם בכיר בבית"ר הוסיף: "חוגג לא ייתן לקנס הזה להרוס את העונה. הוא ישקול לבטל או להפחית אותו בשלב זה, אבל מה שלא יחליט - הוא פגוע מאוד מהשחקנים ויזכור להם את זה".

במקביל, בית"ר עסוקה גם בעניינים פיננסיים נוספים. הקבוצה אישרה היום (שלישי) שמתנהל משא ומתן עם קבוצת משקיעים מאבו דאבי המתעניינת בקבוצה, ושמשה חוגג ימריא לאיחוד האמירויות כדי לקדם את המגעים. "מדובר בהזדמנות להפוך את בית"ר ירושלים למועדון דומיננטי בעל עוצמה בארץ ובעולם אשר יהווה בנוסף לכדורגל סמל מוחשי לרוחות השלום החדשות המנשבות במזרח התיכון, אשר משתלבות עם האימרה "ואהבת לרעך כמוך"המלווה את המועדון בשנתיים האחרונות", נמסר מהמועדון.

מי שלא ממש אוהב את הכיוון של חוגג הוא ארגון האוהדים לה פמיליה. "אוהדים יקרים, כבר שבועיים שהיינו עדים לשמועות, הודעות ועוד שלל כתבות על כך שבית"ר מעוניינת להיכנס עם איחוד האמירויות לשיתוף פעולה במועדון, אם זה כשותפות באחוזי שליטה או תורמה למועדון", נכתב בעמוד הפייסבוק של ארגון האוהדים. לא רצינו להתייחס לשמועות כדי שלא לגרום לכאוס גדול כל עוד הכול היה בגדר שמועה. עם זאת, בזמן שהמועדון אמר את דברו והוציא הודעה רשמית בנושא, הפך הדבר למעשי ולכן הגיע הזמן לעשות לכם סדר.

""כסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים". אצלנו כסף לא משחק תפקיד - עקרונות לפני הכול! כולנו רוצים קבוצה אטרקטיבית שתרוץ חזק בצמרת, אבל המטרה אינה מקדשת את כל האמצעים! אוהד בית"ר אמיתי לא ימכור את עצמו ואת הקבוצה שלו בשביל שום תואר. אנחנו רק מזכירים, ירושלים היא עיר הקודש ליהודים, ובית"ר זאת הקבוצה היחידה בעולם שיש לה על החולצה את הסמל של הקדושה של העם שלה! עכשיו תבחרו".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יימכר עד סוף החלון? קונטה/ברני ארדוב

עוד בבית"ר: גוף תקשורת פנה למועדון במטרה ללוות את הקבוצה לאורך העונה ולערוך סדרת דוקו בת 8-12 פרקים. בבית"ר שוקלים את העניין, כולל את המשמעויות של הכנסת מצלמות אל תוך המועדון בתקופה זאת, מה שעשוי להוות מטרד עבור הצוות המקצועי והשחקנים.

ליוואי גרסיה אמור לטוס היום ליוון ולחתום רשמית לחמש שנים בא.א.ק אתונה. גרסיה נפרד אתמול מאנשי המועדון וכמו כן הודה אתמול ליוסי בניון על חלקו במו"מ והעובדה שסייע לאורך כל הדרך. בניון מנסה לעזור לבית"ר גם בנוגע לאנטואן קונטה, שטס אתמול לצרפת ובמועדון מקווים למכור אותו עד לתום החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully