וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דחוף במנהלת: הנהלים יוקשחו בסגר, הקפדת יתר תידרש מהמאמנים

15.9.2020 / 6:27

אחרי האישור להמשיך את הליגות, המנהלת תנסח פרוטוקול חדש לקבוצות: הבידוד הנוקשה של העונה שעברה יחזור, המאמנים יתבקשו לצאת לאימונים ומשחקים בלבד, חובת חבישת המסיכות תיאכף. ארז כלפון מגיב לטענות של אבו יונס: "מנסים לקיים ליגה בתקופה מאתגרת, תחיו עם זה"

יוסי אבוקסיס אחרי ההפסד של הפועל באר שבע למכבי חיפה/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

מנהלת הליגות בכדורגל תקיים הבוקר (שלישי) דיון דחוף שבסיומו תשלח לקבוצות הכדורגל את ההנחיות החדשות לימי הסגר הקרבים. זאת לאור ההיתר שנתן אמש משרד הבריאות לליגות הכדורגל להמשיך ולהתנהל כסדרן. במנהלת יחזירו את השחקנים לבידוד הנוקשה שהיה נהוג בחודש יוני כאשר הליגות חזרו לפלייאוף העונה שעברה. ייתכן מאוד שלאור ההידבקות של אלדד שביט ושרון מימר, יקבלו גם מאמני הקבוצות הנחיה להיות בבתיהם בשעות שהם לא באימונים ולהימנע כמה שיותר ממפגשים חברתיים בחודש הקרוב כדי לא להסתכן בנדבקה.

כמו כן יידרשו כל בעלי התפקידים בקבוצות לחבוש מסיכות בזמן המשחקים. תמונות שהיו במשחק של בני יהודה מול מכבי תל אביב כאשר ברק אברמוב יושב ביציע בלי מסיכה כמו גם בכירים אחרים בהנהלת בני יהודה לא יוכלו לחזור על עצמן בחודש הקרוב.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. ניב אהרונסון
מצפה מכל הקבוצות יישר קו. ארז כלפון/ניב אהרונסון

במנהלת כועסים על ההתפרצות מוחמד אבו יונס אחרי התבוסה 7:0 אמש של בני סכנין מול מכבי נתניה. יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר אמש לוואלה! ספורט: "מתי כבר יפנימו שמי שקובע אם יש משחק, זה משרד הבריאות? במשרד הבריאות החליטו לא לקיים את המשחק של הפועל חדרה מכיוון שכמו במקרה הפועל כפר שלם שהושבתה לפני כמה שבועות, גם בחדרה זיהו מקרה של התפרצות קורונה והחליטו לא לקיים את המשחק. ברגע שהתגלו בחדרה כמה אנשים מלבד המאמן שרון מימר ומכיוון ששני שחקנים נשלחו לבדיקה חוזרת, החליט משרד הבריאות שאין משחק כי יש כמות נדבקים גדולה. לעומת זאת בסכנין היו שני מקרים. מאמן ושוער. ולכן משרד הבריאות החליט שאפשר לקיים משחק".

כלפון הדגיש: "ביום שאנחנו פועלים שהליגות לא יושבתו, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להשבית משחק שמשרד הבריאות טוען שניתן לקיימו? מראש התרענו שאנחנו הולכים לתקופה בה נצטרך לשחק כדורגל כשמדי פעם מתגלה חולה בקבוצת כדורגל. זה היה ברור לנו שזו המציאות. במרבית הליגות באירופה לא משביתים משחקים בגלל חולה או שניים וגם לא כשיש יותר חולים בקבוצה. אנחנו מנסים לקיים ליגה בתקופה מאתגרת והקבוצות יצטרכו לחיות עם זה. הרבה זמן נלחמנו כדי שנוכל להסתמך על בדיקות וכשכבר קיבלנו את זה, אנחנו לא יכולים להחליט בניגוד למשרד הבריאות שאישר את המשחק".

כלפון הזכיר לאנשי בני סכנין את גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב: "מכבי תל אביב חששה אז להגיע לסכנין בטענה שיש לה משחק באירופה ובסכנין יש תחלואה. הופעלו לחצים, אבל אנחנו הבהרנו שהמשחק יתקיים ומכבי תל אביב שיחקה בהרכב משני. אז זה היה בסדר שהמשחק התקיים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully