וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר דורשים את הקנס בחזרה. רשמית: גרסיה עובר לא.א.ק אתונה

14.9.2020 / 21:15

לאחר שהאיום להשבית את אימון הקבוצה לא יצא אל הפועל, שחקני הקבוצה מהבירה שוקלים את דרכם ולא שוללים הגשת תביעה. חוגג נפרד משחקן הכנף: "שחקן שגורם לקסם לקרות"

יוסי אבוקסיס אחרי ההפסד של הפועל באר שבע למכבי חיפה/האתר הרשמי של הפועל באר שבע

שחקני בית"ר ירושלים, שבשבוע שעבר איימו להשבית אימון במידה ולא יוחזר להם הקנס שהוטל עליהם בגובה 20 אחוז ממשכורתם, בעקבות הדחה מאירופה ממשיכים בשיחות עם המועדון, אך עד עתה ללא הועיל. ביממה האחרונה השחקנים פנו לעורך דין רועי רוזן ששלח מכתב למועדון בו יובהר כי במידה ולא יוחזרו להם הקנסות הם יגישו תביעה משפטית דרך ההתאחדות לכדורגל או דרך בית הדין לעבודה. במידה ואכן זה יגיע למצב הזה יווצר קרע גדול בין ההנהלה לשחקנים.

כזכור, בבית"ר ירושלים קיבלו קשה מאוד את ההדחה מהליגה האירופית בשלב המוקדמות הראשון מול טאוטה האלבנית לפני קצת יותר משבועיים. בקבוצה פיטרו באופן מיידי את המאמן רוני לוי, מה שהוביל להתפטרותו של המנהל יוסי בניון. בנוסף, החליטו בהנהלה להטיל קנס על השחקנים בגובה 20 אחוז ממשכורתם, מה שגרר מחאה מצד השחקנים, שכאמור שקלו להחרים את אחד מאימוני הקבוצה בשבוע שעבר, מה שבסופו של דבר לא יצא לפועל.

במועדון היו אמורים לשחק הערב (שני) מול הפועל חדרה במסגרת המחזור השני בליגת העל, אך בעקבות הידבקות של מספר מאנשי חדרה בקורונה - כולל המאמן שרון מימר - הוחלט לדחות את המשחק.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יגישו תביעה נגד המועדון. שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

עוד בבית"ר: כצפוי, הקבוצה הודיעה היום על פרידה מליוואי גרסיה, שעזב את הקבוצה אחרי עונה אחת וסיכם בא.א.ק אתונה. גרסיה אמר לאתר הרשמי לאחר שעזב: "אני מודה לבית"ר שנענתה לבקשה שלי להתקדם גם כלכלית וגם מקצועית ופעלה מתוך דאגה להמשך הקריירה שלי. אוהדי בית"ר היקרים, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על העונה הזאת ועל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכם. היה לי את הכבוד לשחק עבורכם ועבור מועדון כל כך מפואר ואני מאחל לכם שרק תמריאו למעלה!".

הבעלים משה חוגג הוסיף: "ליוואי הוא מסוג השחקנים שגומרים לקסם של הכדורגל לקרות. מדובר באדם מצוין ושחקן יוצא מן הכלל, שקיבל הזדמנות אדירה להמשיך ולהפריח את הקריירה שלו. אני מאחל לו בהצלחה, ומקווה שימשיך להתקדם כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully