וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ובישול לגדי קינדה, דיא סבע עשה היסטוריה באיחוד האמירויות

קשר קנזס סיטי כיכב ב-85 הדקות שקיבל ב-2:2 עם שיקגו. סבע שיחק 15 דקות ב-1:1 של אל נסאר מול אל גז'ירה, סולומון כבש לפני ריאל

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

מנור סולומון כבש הערב (שבת) את שערו הראשון העונה במדי שחטאר דונייצק, כשנכנס כמחליף בדקה ה-25 וקבע בדקה ה-50 את תוצאת המשחק, ב-1:5 של קבוצתו על לבוב בדקה ה-50. שחטאר, שתתארח ביום רביעי אצל ריאל מדריד במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, עדיין בלתי מנוצחת בשישה מחזורים בליגה האוקראינית ונמצאת במקום השני, שתי נקודות אחרי דינמו קייב.

* גדי קינדה רשם את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז שעבר ל-MLS. הקשר פתח בהרכב קנזס סיטי ב-2:2 עם שיקגו פייר, בישל את שער היתרון עם מסירת עומק לאריק הורטאדו בדקה ה-35, וכבש את מה שאמור היה להיות שער הניצחון בדקה ה-83, עם נגיחה מקרוב אחרי כדור קרן. שתי דקות אחרי שכבש את שער הליגה הראשון שלו מאז סוף אוגוסט, הוא הוחלף, ובדקה ה-95 ראה את קבוצתו סופגת ולוקחת נקודה בלבד.

* דיא סבע עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הישראלי הראשון שמשחק בליגה של איחוד האמירויות. שחקן נבחרת ישראל נכנס כמחליף בדקה ה-75 והיה שותף ל-1:1 של קבוצתו החדשה אל נסאר מול אל גז'ירה. זה המחזור הראשון של העונה באיחוד האמירויות, אחרי השבתה של יותר משבעה חודשים בגלל הקורונה.

* ללא ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד שנמצאו חיוביים לקורונה, סלטיק הפסידה 2:0 לריינג'רס באולד פירם. אלופת סקוטלנד חסרה עוד כמה שחקנים ונחלה הפסד ראשון העונה, בעקבות צמד אותו כבש דווקא הבלם האנגלי קונור גולדסון (9 ו-54). הקבוצה של סטיבן ג'רארד נותרה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה (לסלטיק משחק חסר) כשלראשונה מאז 1997 שהיא מנצחת פעמיים ברציפות בסלטיק פארק.

* אופיר מרציאנו, שלא עבר שבוע מוצלח בשערה של הנבחרת, חזר להיברניאן ושמר על רשת נקייה בפעם החמישית העונה, ב-0:0 בחוץ מול רוס קאונטי.

קונור גולדסון שחקן ריינג'רס חוגג שער. רויטרס
גיבור הדרבי. קונור גולדסון/רויטרס

* דור מיכה שיחק 56 דקות בהרכב אנורתוזיס פמגוסטה, שהביסה 1:4 בחוץ את סלאמינה. מיכאליס מניאס כיכב עם שלושער וברנקו ורגוץ', אקס מכבי נתניה, חתם בנגיחה. השוער אסף צור ישב על הספסל של אנורתוזיס, שבמאזנה 13 נקודות אחרי שישה משחקים והיא כרגע במקום השלישי בליגה הקפריסאית.

* ירין פרץ פתח במרכז ההגנה של קרמיוטיסה, שהפסידה 1:0 בבית לארמיס בליגה הקפריסאית.

* איסמעיל ריאן רשם בישול ראשון בליגה הטורקית השנייה, כשהכין את השער השני ב-2:5 הביתי של אדנספור על אלטינורדו. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-55, קבוצתו הציגה הפרש שערים של 0:1 בארבעת המחזורים הקודמים וכעת עלתה למקום השלישי.

* דור חוגי שיחק 66 דקות בהרכב סט. פולטן, שהובסה 3:0 בביתה על ידי האלופה רד בול זלצבורג והודחה מהגביע האוסטרי.

* אמש ערך ג'וזף גנדה הופעת בכורה במדי אדמירה ואקר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-60 והחמיץ פנדל בדו-קרב מהנקודה הלבנה, כשקבוצתו הפסידה והודחה על ידי קאפפנברג.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בהרכב זוריה לוגנסק וספג כרטיס צהוב ב-1:1 הביתי מול קולוס קובאליבקה בליגה האוקראינית. מקס גרצ'קין לא נכלל בסגל.

* ניקו אולסק השלים 90 דקות במדי ר.ק.ס ואלווייק, שחגגה ניצחון ראשון העונה בליגה ההולנדית - 0:1 בחוץ על הראקלס.

* גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-82, כשפולי יאש הובסה 4:1 בבית על ידי שפש במחזור השביעי בליגה הרומנית.

* אמיר עגייב נותר על הספסל ולא שותף בתבוסה של אטרומיטוס 4:0 בחוץ מול האלופה אולימפיאקוס, במחזור החמישי בליגה היוונית. יוסף אל עראבי נכנס כמחליף וכבש שלושער.

* בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס, שניצחה 1:2 את פאס יאנינה והתקדמה זמנית למקום השני בליגה היוונית, עם 10 נקודות אחרי חמישה משחקים.

* לידור כהן ורוי מליקה ישבו על הספסל של דילה גורי, שהביסה 1:6 את צ'יחורה בליגה הגאורגית.

* סוף פודגוראנו שיחק 90 דקות במדי קבוצת הנוער של רומא, שהביסה 0:4 את אטאלנטה ומחזיקה במאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים בפרימוורה.

* מוחמד עוואד לא שותף בהפסד 2:1 של לך פוזנן לביאליסטוק בליגה הפולנית.

* עדן שמיר לא שותף ב-1:1 של סטנדרד ליאז' עם קלאב ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully