וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את ברנלי בחוץ, סון שוב כבש

הקוריאני הרשית את השמיני שלו העונה אחרי הבישול השמיני של קיין (76). ברייטון סיימה ב-1:1 ביתי עם ווסט ברומיץ'

תקציר: באייר לברקוזן - אוגסבורג 1:3/ספורט 1

המחזור השישי בפרמיירליג נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון ברייטון סיימה ב-1:1 ביתי עם ווסט ברומיץ'. בהמשך טוטנהאם ניצחה 0:1 בחוץ את ברנלי משער של מלך שערי הליגה יונג-מין סון.

יונג-מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
סון חוגג את השמיני שלו העונה/רויטרס

ברנלי - טוטנהאם 1:0

התרנגולים הצליחו להתאושש מה-3:3 הדרמטי מול ווסטהאם במחזור שעבר וחזרו לדרך הניצחונות בליגה בתום משחק חוץ קשה ומותח. ז'וזה מוריניו מתחיל להריח אוויר של צמרת כשהקבוצה שלו עם 11 נקודות מ-18, רחוקה שתי נקודות בלבד מאברטון המוליכה ומליברפול. השער הגיע בדקה ה-76 כשיונג מין סון המשיך בנגיחה פנימה את ה-0:1 אחרי נגיחה ראשונה של הארי קיין. הצמד הבלתי נלאה הזה הגיע ל-29 שערים ובישולים אחד לשני ועכשיו יש רק זוג אחד בתולדות הפרמיירליג שבישל אחד לשני יותר שערים וזה פרנק למפארד ודידייה דרוגבה (36). בקצב הזה סון וקיין יגיעו לשם כבר בעוד כמה שבועות. סון, שמוביל את טבלת הכובשים בפרמיירליג, כבש שמונה שערים עד כה, שבעה מהם בושלו לו על ידי קיין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אדם ללאנה שחקן ברייטון חוגג עם חבריו. GettyImages
שחקני ברייטון חוגגים את השער העצמי/GettyImages

ברייטון - ווסט ברומיץ' 1:1

השחפים לא מרשימים בכלל בבית וניצחו פעם אחת בלבד ב-11 המשחקים האחרונים שלהם שם. מנגד, ווסט ברומיץ' עדיין מחפשת ניצחון ראשון בעונת החזרה שלה אל הפרמיירליג והיא עם שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. ג'ק ליברמור כבש שער עצמי ממש חסר מזל בדקה ה-40 אחרי שאחד מחבריו הרחיק כדור היישר עליו ומשם פנימה. ברייטון אוהבת שערים עצמיים ומאז תחילת העונה שעברה אין אף קבוצה בפרמיירליג שנהנתה משערים כאלה כמוהה (חמישה שערים עצמיים, כמו טוטנהאם). קרלן אהרין גרנט הצליח לאזן בדקה ה-83 עם מהלך אישי נאה וסיומת מושלמת אחרי טעות בהגנה וזה 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully