וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואן דה בייק לא צריך היה לחתום במנצ'סטר יונייטד", אז מי אשם?

ואן באסטן מאשים דווקא את השחקן על ההחלטה הלא נכונה, אברה יצא נגד המועדון ורק סולשיאר מבטיח: "הוא עוד ישחק"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

דוני ואן דה בייק הגיע למנצ'סטר יונייטד בקול תרועה רמה עם תום העונה שעברה, אך בינתיים הוא מתקשה להיכנס לעניינים - ולא בטוח שבאשמתו. הקשר שנרכש ב-39 מיליון ליש"ט מאייאקס שיחק עד כה 59 דקות בלבד במסגרת הליגה, ובליגת האלופות קיבל שתי דקות בלבד מול פריז סן ז'רמן. במשחק האחרון מול צ'לסי כלל לא שותף, בפעם הראשונה העונה, מה שגרם לרבים לתהות האם הוא או יונייטד קיבלו החלטה רעה בעצם השידוך.

"הוא לא צריך היה ללכת לשם. זה רע מאוד לשחקן כמוהו לשחק 6-7 פעמים בשנה", חרץ שחקן העבר האגדי מרקו ואן באסטן. "זה איום ונורא עבור קצב המשחק. אני יודע שהוא מרוויח שם המון כסף, אבל אתה גם חייב לראות איפה תוכל לשחק. מה העניין, לקבל חוזה של חמש שנים? לא, זה בולשיט. אל תלך למנצ'סטר יונייטד אם ככה, ותחכה למועדון אחר. אתה צריך לרצות לשחק מדי שבוע, ואם ככה, המועדון הזה רע לקריירה שלך".

שחקן העבר של השדים האדומים פטריס אברה ביקר את יונייטד על הרכש שבינתיים לא מספק את הסחורה: "אין לי שום דבר נגד הילד הזה, אבל לא קנינו אותו? הוא צופה מהיציע במשחקים. אנחנו לא זקוקים לו, זו האמת". גם גארי נוויל הביע דברים דומים: "לא נראה שהוא בתכניות של סולשיאר, זה די מוזר. הוא לא פותח, הוא לא נכנס כמחליף, הוא בטח חושב לעצמו, 'מה אני עושה כאן?'"

שחקן מנצ'סטר יונייטד דוני ואן דה בייק. GettyImages
ימשיך לחכות להזדמנויות שלו. ואן דה בייק/GettyImages

דון האצ'יסון, המשמש כפרשן עבור ESPN ו-BBC, טען כי קשר נבחרת הולנד נרכש מתוך הפאניקה של יונייטד, ולא יותר מזה: "הוא כלל לא משחק מאז שהגיע, זו נראית כמו רכישת פאניקה והם כלל לא זקוקים לה. חבל מאוד עליו".

ורק אולה גונאר סולשיאר מבקש קצת סבלנות עבור הרכש שלו, שפתח עד כה רק בגביע הליגה. "לא לדאוג, הוא יקבל את המשחקים שלו", הבטיח. "קל להגיד מי צריך לשחק, אבל קשה יותר להגיד מי לא צריך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully