וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ישיבת הנהלה ארוכה, ז'וספ מריה ברתומאו החליט להישאר בברצלונה

למרות שהרשויות בקטלוניה לא נענו לבקשותיו לדחות את הצבעת אי האמון בשבוע הבא, הנשיא המושמץ החליט להישאר בכסאו

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

בסופו של עוד יום דרמטי מבית היוצר של ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו הוא עדיין נשיא המועדון. ביממה האחרונה עלו דיווחים על כך שהנשיא המושמץ עשוי להתפטר הערב, אבל בתום ישיבת הנהלה, הוא החליט להישאר. יש לציין שביום רביעי תתקיים ישיבה נוספת, בה ייתכנו התפתחויות בנושא.

ברתומאו זעם על הממשל הקטלאני שהתעלם מבקשותיו לדחות את הצבעת אי האמון נגדו אחרי שנאספו למעלה מ-19 אלף חתימות של חברי מועדון, ושמתוכננת להתקיים ב-1 וב-2 בנובמבר. בדיווחים הבוקר נטען שאם הבקשה הדחופה שלו הבוקר לדחיית ההצבעה שוב לא תיענה הוא יתפטר כבר היום, אבל בסופו של דבר הוא נשאר.

במסיבת העיתונאים הערב, אמר ברתומאו: "ביקשנו מהרשויות לדחות את הצבעת אי האמון ל-15 וה-16 בנובמבר, אבל קיבלנו תשובה שלילית. הממשלה הקטלאנית לא כיבדה את הבקשה שלנו, אבל לפני שנקבל החלטות, נחכה שהיא תחשוב על זה שוב ותיתן לנו עוד תשובה. כשזה יקרה, נערוך פגישה נוספת. מעולם לא שקלתי להתפטר. יש לנו פה פרויקט מאוד מעוניין, עם צעירים ו-ותיקים, כמו מסי. אני חושב שביחד איתו אנחנו הולכים לזכות באליפות העונה".

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
עדיין כאן. ברתומאו/GettyImages

לפי RAC1, הנשיא משוכנע שג'ורדי פארה, המועמד להחליפו כנשיא ברצלונה ומי שמוביל את המאבק נגדו, נעזר בקשריו הטובים עם בכירים בפרלמנט של קטלוניה כדי למנוע את דחיית ההצבעה. כך או כך, במדריד רואים את ההתרחשויות ולא מזילים דמעה. ב"מארקה" ציינו ש"יש המון סיבות למשבר, אבל היחסים בין ברתומאו למסי זו אחת העיקריות. אין ספק שמסי שומע את השמועות על ההתפטרות האפשרית של ברתומאו ומחייך לעצמו".

ברתומאו כמובן התייחס ליחסים עם הארגנטינאי ולפרשה בקיץ ואמר: "העדפנו שמסי יהיה חלק מהפרויקט החדש שלנו. הואשמתי שאני כופה את העזיבה שלו כדי לחסוך כסף... ובכן לא. לא נרצה לחזק קבוצה יריבה. טוב שהוא כועס, כי לא טוב לקבל הפסדים בשלוות נפש. היה דד ליין להחלטה שלו אם להישאר או לעזוב והנה, הוא כאן. כולנו רוצים שהוא ישחק בברצלונה עד הפרישה".

על ההחלטה למנות על רונאלד קומאן למאמן, אמר הנשיא: "החלטנו על להמר עליו, המאמן האידיאלי לתהליך של בנייה מחדש. הוא נתקל בנסיבות לא פשוטות ונאלץ לקבל החלטות אמיצות שכבר התחלנו לראות את הפירות שלהן".

(עדכון ראשון: 7:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully