וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את שפילד יונייטד 1:2, מנצ'סטר סיטי שוב שמטה נקודות

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 11:13

פירמינו וז'וטה השלימו מהפך נגד הבליידס והאלופה נצמדה ליריבה העירונית אברטון בפסגה. רק 1:1 לגווארדיולה אצל ווסטהאם

צפו ב-1:1 של ווסטהאם מול מנצ'סטר סיטי/באדיבות ספורט 1

המחזור השישי בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שישי) כשלידס הביסה 0:3 את אסטון וילה. היום מנצ'סטר סיטי מעדה עם 1:1 בחוץ מול ווסטהאם, בעוד האלופה ליברפול גברה 1:2 על שפילד יונייטד אחרי מהפך. במשחק המרכזי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נפרדו ב-0:0 (לידיעה המלאה).

רוברטו פירמינו ליברפול. GettyImages
הרגיע לפני הירידה למחצית. פירמינו כובש/GettyImages

ליברפול - שפילד יונייטד 1:2

האלופה לא הבריקה, אבל עשתה מספיק בשביל לנצח אחרי מהפך. למרות שלוש הנקודות, פאביניו שתופקד כבלם לעת חירום, לא נראה נינוח בעמדה הזה ויורגן קלופ בוודאי מקווה שלפחות ג'ואל מאטיפ יצליח להחלים ולהיות בריא עד ינואר, אז אולי יימצא מישהו שייכנס לנעליו של וירג'יל ואן דייק שייעדר חודשים ארוכים. ליברפול שמרה הערב על מאזן של הפסד בית בודד לשפילד יונייטד מאז 1968.

דקה 13: גול! פאביניו הרחיק לא טוב, הכדור הגיע למקברני והברזילאי הכשיל אותו סמוך לקו הרחבה. השופט שרק לבעיטה חופשית על קו ה-16, אבל אחרי איתות מצוות VAR, קבע שהעבירה התבצעה בתוך הרחבה והצביע על הנקודה הלבנה. ברגה בעט פנימה וקבע 0:1 לשפילד יונייטד.

דקה 41: גול! מאנה נגח אחרי הגבהה, ראמסדייל הדף בתוך רחבת החמש ופירמינו עט על הכדור החוזר ודחק מקרוב פנימה. ליברפול משווה ל-1:1.

דקה 65: גול! מאנה סידר לעצמו מצב הגבהה בצד שמאל והעלה למרכז הרחבה, שם ז'וטה עלה בתזמון מושלם ונגח פנימה. 1:2 לליברפול.

הרכבי הקבוצות:

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו, ג'ו גומז, אנדי רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום, דיוגו ז'וטה (ג'יימס מילנר, 83), סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו (טקומי מינאמינו, 83).

שפילד יונייטד: ארון ראמסדייל, ג'ורג' בולדוק, כריס בשאם, אית'ן אמפאדו, אנדה סטיבנס, בן אוסבורן, ג'ון לונדסטראם (דייויד מקגולדריק, 76), סנדר ברגה, ריאן ברוסטר (אולי ברק, 54), אולי מקברני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תקציר ה-1:2 של ליברפול על שפילד יונייטד/ספורט1
מיקייל אנטוניו שחקן ווסטהאם כובש במספרת. רויטרס
איזו גול. המספרת של מיקייל אנטוניו/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 1:1

לראשונה בקריירת האימון של פפ גווארדיולה, קבוצה שלו לא מצליחה להגיע לפחות ל-10 נקודות אחרי חמישה משחקים. הפתיחה הכי גרועה של המאמן נקבעה אחרי החמצות גדולות של ראחים סטרלינג וריאד מחרז בדקות הסיום, כשהסיטיזנס עם שמונה נקודות מתוך 15 עד כה ורק עם שני ניצחונות. מול ווסטהאם, עליה גברו בכל שמונת מפגשי הליגה הקודמים, הם נקלעו לפיגור בעקבות מספרת פנטסטית של מיקייל אנטוניו בדקה ה-18, כשהמחליף פיל פודן דאג להשוות בדקה ה-51, חמש דקות לאחר שנכנס.

דקה 18: גול! ועוד איזה גול. צופאל הרים מצד ימין ואנטוניו שהיה עם הגב אל השער, למרות שמירה הדוקה של דיאס, סיפק מספרת נפלאה והכניע את אדרסון. 0:1 לווסטהאם.

דקה 51 גול! קאנסלו פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב, פודן המחליף השתלט, הסתובב ובעט בשמאל אל הפינה הקרובה. מנצ'סטר סיטי השוותה ל-1:1.

דקה 86: סטרלינג נותר לבדו מול פביאנסקי והיה חייב להכריע את המשחק, אבל השוער הפולני עצר אותו.

דקה 90+3: הפעם מחרז היה צריך לכבוש מקרוב, אבל פביאנסקי הדף לקורה והחוצה.

הרכבי הקבוצות:

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קיל ווקר (אולכסנדר זינצ'נקו, 78), רובן דיאס, אריק גרסיה, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה (קווין דה בראונה, 68), ריאד מחרז, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (פיל פודן, 46).

ווסטהאם: לוקאש פביאנסקי, ולדימיר צופאל, פביאן בלבואנה, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול, ארתור מסואקו, תומאש סוצ'ק, דקלן רייס, פבלו פורנאלס, ג'רוד בואן (סבסטיאן האלר, 69), מיקייל אנטוניו (אנדריי ירמולנקו, 52).

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי מחמיץ מול לוקאש פביאנסקי שוער ווסטהאם. רויטרס
השאיר את פפ גווארדיולה מתוסכל. ראחים סטרלינג/רויטרס

אסטון וילה - לידס 3:0

זהו, אין יותר אף קבוצה מושלמת באנגליה ולמעשה היחידה שנותר עם מאזן מושלם בליגות הבכירות בכלל היא מילאן באיטליה. אסטון וילה, שהגיע אל המשחק אחרי ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, כולל ה-2:7 המדהים מול ליברפול ו-0:1 דרמטי מול לסטר בחוץ במחזור האחרון, נכנעה לשלושער של פטריק במפורד במחצית השנייה וספגה הפסד ראשון. לידס שיפרה את מאזנה ל-10 נקודות מ-18 אפשריות.

וילה הגיעה להזדמנות נהדרת בדקה ה-26 וג'ק גריליש גם בעט די טוב מתוך הרחבה, אבל קפטן לידס לוק איילינג הצליח להרחיק ממש מקו השער. גם במחצית השנייה גריליש היה קרוב לכבוש בתום מהלך אישי נפלא, אבל גם זה לא הפך לשער ואז וילה שילמה. במפורד כבש את הראשון בדקה ה-55 מקרוב אחרי שאמיליאנו מרטינס הדף לא מספיק טוב והוא הגיע ראשון אל הריבאונד. השער השני הגיע בדקה ה-67 עם בעיטה נהדרת של במפורד מחוץ לרחבה היישר אל החיבורים אחרי מסירה של מתאוש קליך וזה 0:2. השלישי של במפורד וקבוצתו הגיע בדקה ה-74 עם בעיטה יפה מאוד מתוך הרחבה עם רגל שמאל אל הפינה הרחוקה, 0:3 ענק ללידס.

פטריק במפורד שחקן לידס חוגג עם רובין קוך. רויטרס
הגיבור של לידס לקח איתו את הכדור הביתה. פטריק במפורד/רויטרס

פולהאם - קריסטל פאלאס 2:1

לפולהאם: טום קיירני (90+5). לפאלאס: יאירו רידוואלד (8), ווילפריד זאהה (64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully