וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל חולון גברה 87:88 על הפועל גלבוע/גליל ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של דדאס פתחה לא טוב, אך הפכה בזכות אחוזים טובים מעבר לקשת (52 אחוז) ותפגוש את ירושלים. דדאס: "ניצחנו בזכות הנחישות"

שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ניצחון ראשון לחולון בגביע ווינר מזה שבע שנים. וורקמן/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

לאחר הפסקה של יותר מחודש, התחדשו הערב (שני) משחקי גביע ווינר, עם שני מפגשי רבע הגמר הנותרים. במפגש המוקדם ניצחה הפועל חולון 87:88 את הפועל גלבוע/גליל לאחר דרמה בדקות הסיום. השחקנים של סטפנוס דדאס פתחו לא טוב ונקלעו לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע הראשון. יפתח זיו היה נהדר במחצית הראשונה, אותה סיים עם 16 נקודות, אך אייזאה מיילס צלף מכל פינה והשאיר את חולון צמודה.

במחצית השנייה החולונים הרימו את משחק ההגנה שלהם ברמה, ועלו ליתרון ראשון במהלך הרבע המכריע לאחר שלשה של גיא פניני. איבוד עשתונות של גלבוע/גליל בסיום איפשר לחולון לחזור ממינוס שתיים בשניות הסיום לניצחון דרמטי ולמפגש בחצי הגמר מול הפועל ירושלים, שייערך במוצ"ש הקרוב.

קלעו להפועל חולון: ס. ג'יי. האריס 21 נקודות, טיירוס מגי 17, אייזאה מיילס 13, ווילי וורקמן וכריס ג'ונסון כ"א 11, גיא פניני 9, ריצ'רד האוול 3.

קלעו לגלבוע/גליל: יפתח זיו 23, אייזאה קאזינס 18, ג'ייב פלויד 14, קרי בלקשייר 13, ג'ו תומאסון 7, נתנאל ארצי, חן כלפון ויותם חנוכי 4 כ"א.

שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלקשייר מול שחקן הפועל חולון ריצ'רד האוול. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
גלבוע/גליל הוליכה במרבית שלבי המשחק, אך עשתה שטויות בסיום. קרי בלקשייר/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

גלבוע פתחה מעט טוב יותר את המשחק, כשנקודות של יפתח זיו במתפרצת קבעו 6:12 לאדומים, חמש דקות מהפתיחה. ההגנה של חולון לא ממש הופיעה ברבע הראשון, כששלשה של תומאסון קבעה 14:23, שתי דקות לסיום הרבע. שתי נקודות של יפתח זיו לאחר ריבאונד התקפה קבעו יתרון דו ספרתי לזכות גלבוע, וסטפנוס דדאס הזעיק פסק זמן. בסיום הרבע הראשון הוליכו השחקנים של ליובין 18:30.

רבע 2:

ווילי וורקמן היה האיש של חולון בפתיחת הרבע, וקלע פעמיים מחצי מרחק כדי לשמור את קבוצתו קרובה. שלשה של אייזאה מיילס החזירה את ההפרש לחד ספרתי - 34:25. שלשה נוספת של מיילס בנוסף לעבירה של נתנאל ארצי, וזה כבר מינוס 6 בלבד לרעת חולון. בסיום מחצית ראשונה התקפית מאוד וללא יותר מידי הגנות הוליכה גלבוע/גליל 47:53.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן הפועל גלבוע/גליל חן כלפון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חולון הפגיזה מעבר לקשת. טיירוס מגי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

רבע 3:

חולון המשיכה לצלוף מעבר לקשת, וההפרש ירד עד מינוס שתיים בלבד, 60:58. השחקנים של דדאס העלו הילוך בכל הנוגע לפיזיות והחלו לקחת ריבאונדים בהתקפה, מה שלא עשו עד הרבע השלישי. ההפרש הלך וקוזז, כששלשה של יפתח זיו על הבאזר, קבע יתרון 70:74 להפועל גלבוע/גליל לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הפועל חולון עלתה במהלך הרבע הרביעי ליתרון ראשון מאז פתיחת המשחק, בעזרת שלשה של גיא פניני שקבעה 75:76. אייזה מיילס ביצע עבירה חמישית וסיים את דרכו במשחק, קצת יותר מחמש דקות לסיום. חדירה נהדרת של יפתח זיו וסיומת טובה החזירה את היתרון לצפוניים, 81:82. שלשה גדולה של אייזאה קאזניס קבעה 85:87, 40 שניות לסיום. איבוד כדור של הצפוניים, יחד עם שתי עבירות שטותיות של יפתח זיו איפשרו לסי.ג'יי האריס לקבוע 87:88 לחולון בסיום, שניצחה את המשחק ועלתה לחצי הגמר.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו מול שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
יפתח זיו מול טיירוס מגי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מאמן חולון סטפנוס דדאס אמר אחרי המשחק: "אני רוצה לברך את השחקנים על המאמץ. היו לנו בעיות ולא התחלנו טוב. גלבוע/גליל גרמה לנו לאיבודי כדור, אבל הבעיה הייתה שהם שלטו לגמרי בריבאונד. השיחה במחצית הייתה קלה כי השחקנים ידעו שהם הפסידו בכל המאבקים ובמחצית השנייה היינו הרבה יותר אגרסיבים. הנחישות של השחקנים עשתה את העבודה. אנחנו רוצים להגיע לחמישה פיינל פור השנה, בליגת האלופות יהיה קשה. וורקמן, ג'ונסון והאוול עזרו לנו, ניצחנו בעזרת ההגנה".

מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין: "היו הרבה רגעים טובים במשחק. אני שמח מהצורה בה התחלנו את המשחק. ציפינו שחולון תדע לחזור. בסוף יש מהלכים גדולים, זה היה משחק אינטנסיבי עם הרבה שריקות והחטאנו הרבה מהקו. לפעמים רמת השליטה שלך בשלב הזה של העונה יותר מוגבלת ומשלמים על זה. ברור שאני מאוכזב מההפסד, אני מאוכזב מאימון לא טוב. זאת עדיין לא הליגה. זה מפעל חשוב, יש הרבה ללמוד, על זה יהיה הפוקוס. ניסינו לבסס גם בעונה שעברה את משחק הפנים שלנו, אנחנו יכולים לעשות את זה גם השנה. ברור שיש חיבור וזו זכות גדולה שאנחנו מצליחים להשאיר שבעה שחקנים, אנחנו צריכים למנף את זה ולא לבזבז את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully