וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתריעים: "בנדר יצטרך לדעת לקחת את הצ'אנס שהוא מקבל"

26.10.2020 / 9:39

מכבי תל אביב תפגוש את הפועל חיפה (21:15, ספורט 5) ברבע גמר גביע ווינר, והפורוורד שמתקשה להתאקלם נרשם למשחק כחלק מהניסיון להכניס אותו לעניינים. בקבוצה יודעים: "נותנים לו הרבה קרדיט, אבל אם לא יוכיח את עצמו, גם זה יכול ללכת ולהצטמצם"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שני, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) את הפועל חיפה במסגרת רבע גמר גביע ווינר. עבור הקבוצה של יאניס ספרופולוס מדובר בבכורה במסגרת המקומית, חודש בדיוק אחרי המועד המקורי של המשחק, שנדחה בשל התחלת הסגר ההדוק על ישראל.

אמש הודיעו הצהובים על הסגל להתמודדות, כשהשחקנים הזרים שנרשמו הם סקוטי ווילבקין, כריס ג'ונס, דראגן בנדר, אנטה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר. מי שלא נרשמו הם אלייז'ה בריאנט, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו. בין הישראלים נרשם למשחק גם הגארד מקס היידגר, שעדיין לא התלבש למשחקי היורוליג, ובמכבי צפויים להשאילו בקרוב.

בצוות המקצועי צפויים לא להעמיס יתר על המידה על שלושת הזרים המרכזיים שנרשמו - ווילבקין, ז'יז'יץ' והאנטר, כששני הגבוהים יחלקו את עמדות הפנים ביניהם, וייתכן שגם עם יונתן אטיאס הצעיר, ואילו ווילבקין לא אמור לשחק יותר מ-20 דקות. מי שכן צפויים לקבל את ההזדמנות הנרחבת במשחק הם בנדר וג'ונס, ביחד עם סנדי כהן שמיעט לשחק העונה.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל דראגן בנדר. דני מרון
זה הזמן להראות שהוא כן מסוגל לתרום. בנדר/דני מרון

בנוגע לבנדר, שחתם לפני קצת יותר מחודש במכבי ובינתיים רחוק מלהרשים, התקופה הקרובה היא חשובה מאוד. עוד לפני שיגיע המועד שבו יוכלו הצהובים לשחררו, במהלך חודש דצמבר, יצטרכו בקבוצה לקבל החלטה האם לרשום אותו במשחקי הליגה, כשהמגמה היא כעת שלא לעשות זאת כל עוד מעמדו בקבוצה לא בטוח. בשל העובדה הזאת, המשחק הערב נגד העולה החדשה הוא כבר מבחן משמעותי.

"בנדר יצטרך לקחת את הצ'אנס שהוא מקבל", סיפר אחד מאנשי הקבוצה, "בינתיים חוץ מכמה פעולות הגנתיות טובות שראינו ממנו במשחקים, ודקות טובות בהפסד לצסק"א, הוא עוד לא בעניינים. בצוות המקצועי נותנים לו הרבה קרדיט כי מאמינים בו, אבל אם הוא לא יידע לקחת את ההזדמנויות שיש לו, גם הקרדיט שהוא מקבל ילך ויצטמצם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully