וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע ווינר: הפועל חיפה תחפש הפתעה נגד מכבי תל אביב

25.10.2020 / 15:37

הקבוצה של ספרופולוס עם הבכורה שלה בישראל העונה נגד העולה החדשה (21:15, ספורט 5). הפועל חולון ללא אוחיון מול גלבוע/גליל

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

משחקי רבע גמר גביע ווינר, שיצאו לדרך לפני חודש בדיוק, ימשכו מחר (שני) בדרייב אין. מכבי תל אביב תיכנס למסגרת המקומית כשתפגוש את הפועל חיפה, כשהמנצחת תשחק בחצי הגמר נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון. הפועל חולון החסרה תפגוש במשחק המוקדם את גלבוע/גליל, כשהפרש למנצחת משחק במוצאי שבת נגד הפועל ירושלים בחצי הגמר.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
חוזרים למסגרת המקומית. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

מכבי תל אביב - הפועל חיפה (21:15, ספורט 5)

הבכורה המקומית של מכבי תל אביב לעונת 2020/21. הקבוצה של יאניס ספרופולוס כבר עברה חמישה משחקי יורוליג, אך בשל הקורונה שיחקה רק משחקי אימון נגד יריבות מקומיות, כשאחת מהן הייתה הפועל חיפה. הצוות המקצועי יצטרך להודיע עד השעה 19:00 על הסגל למשחק, כשהפציעות הרבות שיש מבין הישראלים מציבה בפניהם כמה סוגיות בבניית הסגל למשחק. יאניס ספרופולוס צפוי להעניק דקות משחק רבות לסנדי כהן, שבינתיים שותף רק לדקות בודדות ביורוליג, כשגם הצעירים דורי סהר, עידן אלבר ויונתן אטיאס צפויים לקבל דקות משחק.

האדומים מהכרמל מתכוננים לעונת הקאמבק שלהם לליגת העל ובינתיים מציגים חוסר עקביות בין המשחקים. לצד משחקים לא רעים נגד הפועל באר שבע והפועל תל אביב ביום חמישי האחרון, חיפה הובסה נגד בני הרצליה ויודעת שחייבת להציג את הפנים הטובות שלה אם היא רוצה סיכוי אמיתי נגד מכבי תל אביב. האדומים מציגים סגל ישראלי מגוון כשמלבד כרם משעור ועמית שמחון גם איגור נסטרנקו, זיו בן צבי והקפטן אופק אביטל מקבלים את הבמה מהמאמן אלעד חסין. בחיפה יצטרכו תרומה טובה מהזרים הגבוהים שלה לנארד פרימן וראקים באקלס אל מול שחקני הפנים החזקים שמנגד.

טיירוס מגי שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
חולון הרשימה בליגה הבלקנית. טיירוס מגי/קובי אליהו

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (18:50, 5PLUS)

הקבוצה של סטפנוס דדאס טיילה בשני משחקיה בליגה הבלקנית כשהיא מרשימה מאוד בשני צידי המגרש בדרך לניצחונות חוץ על עירוני נס ציונה והפועל אילת. חולון מגיעה למשחק בסגל חסר - יוגב אוחיון נפצע בניצחון באילת וייעדר לפחות עוד שבוע, ואילו עודד ברנדווין סובל מפציעה בברכו מהמשחק הראשון בבלקנית וגם כן לא כשיר. סי ג'יי האריס וטיירוס מגי הם שני הגארדים היחידים של דדאס, והוא יקווה כי יצליחו לסחוב את המשחק בדרך לחצי הגמר.

שלושה משחקים ערכה גלבוע/גליל עד כה בכל המסגרות, ובשלושתם ניצחה. הקבוצה של ליאור ליובין כבר הספיקה להחליף זר מאז המשחק הראשון בגביע ווינר, כשפטריק יאנג עזב וג'ייב פלויד הגיע במקומו, ובינתיים הקליטה של הסנטר שעזב את פרומיתאס נראית די טובה. במועדון מרוצים גם מהחיבור של הרוקי קרי בלקשיר, שמושך הרבה תשומת לב בגלל הריצה המוזרה שלו, אבל בינתיים מפגין יעילות רבה. מי שעוד רוצה לעשות השנה את הפריצה שלו הוא יותם חנוכי, שבא אחרי משחק טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully