וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנרבחצ'ה בטוחים: "המשחק נגד מכבי תל אביב יכול לשנות את המומנטום"

הטורקים יגיעו למשחק בחמישי אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, אבל דובריוגלו רואה בכך הזדמנות. קוקושקוב: "מכבי תל אביב עוד יותר טובה בבית"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

כמו לא מעט קבוצות בכירות ביורוליג, גם פנרבחצ'ה פתחה את העונה בקול ענות חלושה. הקבוצה המתחדשת של איגור קוקושקוב אמנם ניצחה בשני מחזורי הפתיחה כולל ניצחון יוקרתי על אנאדולו אפס, אולם מאז ספגה שלושה הפסדים רצופים - מה שיביא אותה למשחק מול מכבי תל אביב בהיכל בחמישי במצב שברירי.

אמש (ראשון) צברו הטורקים ביטחון עם ניצחון 70:93 קליל ונינוח על אליאגה פטקים בליגה הטורקית, והם מקווים להמשיך את המומנטום גם במשחק בתל אביב, אותו הם מגדירים כמפתח להמשך העונה. "מכבי תל אביב יריבה קשה מאוד, אבל ניצחון שם יכול לשנות לנו את העונה", הבטיח שחקן הפנים אחמט דובריוגלו. "חשוב מאוד לנצח אחרי שלושת ההפסדים הרצופי שלנו ביורוליג. הניצחון היום מוסיף לנו ביטחון, ועכשיו נתכונן למכבי תל אביב במטרה להציג את היכולת הכי טובה שאנחנו יכולים".

שחקן פנרבחצ'ה אחמט דובריוגלו. GettyImages
רוצים לחזור לתלם ביורוליג. דובריוגלו/GettyImages

פנר תקווה לקבל יכולת טובה מלורנזו בראון, מי שלפי דיווחים היה על הכוונת של מכבי תל אביב בקיץ. הרכז האמריקאי שהצטיין בעונה שעברה במדי הכוכב האדום בלגרד, הוא נקודת אור בפנר במשחקים האחרונים, ומקווה להמשיך את היכולת הטובה גם ביד אליהו. "בטוח שיהיה משחק קשה, אבל אנחנו מחכים לזה בקוצר רוח", אמר.

המאמן איגור קוקושקוב הוסיף: "אנחנו תמיד חושבים על המשחק הבא. מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, ובבית היא עוד יותר טובה. היא משחקת בצורה אחת במשחקי הבית שלה, ובצורה אחרת במשחקי החוץ, אני חושב שכדי לנצח נצטרך להיות בשיאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully