וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נקודת הפתיחה שלנו פחות טובה העונה"

26.10.2020 / 10:48

הפועל ירושלים יצאה לאנקרה, לקראת משחק הפתיחה שלה ביום שלישי בליגת האלופות. אדם אריאל ועידן זלמנסון כשירים. המאמן: "אנחנו לא בשיא הכושר ויש כל מיני הפרעות בדרך, אבל אנחנו עוד נהיה טובים"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שני) לטורקיה, לקראת הופעתה ביום שלישי ב-19:30 מול טורק טלקום אנקרה במחזור הראשון של ליגת האלופות. האדומים טסו לאיסטנבול, וממנה יצאו בטיסת המשך לאנקרה, כשמלבד ג'ייקובן בראון - כל השחקנים נכללים בסגל. אדם אריאל ועידן זלמנסון ערכו אתמול אימון חלקי בירושלים, וצפויים להיות כשירים למשחק.

"אני לא יכול להגיד שהעונה האירופית תופסת אותנו בשיא הכושר, והייתי שמח אם היו לנו עוד שבועיים להתכונן, אבל אפשר לחזור עם תוצאה טובה", אמר המאמן עודד קטש. "אנחנו קצת חסרים, בגלל הפציעות ובגלל העזיבה של לוקה מיטרוביץ'. למרות שההרגשה סביב הטיסות שונה בתקופת הקורונה, אנחנו שמחים שזה מתחיל".

אחרי ההדחה המאכזבת ברבע הגמר באתונה, לפני כחודש, ירושלים תנסה לנפץ העונה את תקרת הזכוכית שלה במפעל ולהעפיל לראשונה לפיינל פור. "בעונה שעברה היינו במצב אופטימלי ובשיא הכושר, אבל אז הגיעה הקורונה. אין ספק שנקודת הפתיחה של העונה הזאת פחות טובה מאשר בשנתיים האחרונות. יש בדרך הרבה דברים שמפריעים, ועדיין, אני מרוצה מהאופי, מהמחויבות ומהרצון להשתפר. אנחנו נהיה טובים יותר עם הזמן".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. לירון מולדובן
לא בשיא הכושר, אבל שמח שזה מתחיל. קטש/לירון מולדובן

בשל המגיפה, ליגת האלופות צימצמה את שלב הבתים, כך שכל קבוצה תופיע בשישה מחזורים בלבד. ירושלים ואנקרה ישחקו גם נגד לימוז' ואיגוקאה, ושתי הראשונות בכל בית יעפילו לשמינית הגמר. "זה הופך את הדברים ליותר קריטיים. כל משחק קובע, גם ההפרשים. אנקרה נבנתה בתקציב גבוה, עם שחקנים טובים ומנוסים שדובר עליהם כמי שיופיעו ברמות אחרות. אם ניתן להם לשחק את המשחק הרגיל שלהם, אנחנו נתקשה מאוד. המפתח הוא בהגנה האגרסיבית, ואני מקווה שיהיו לנו מספיק רגליים טריות כדי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully