וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 74:83 ועלתה לחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 26.10.2020 / 23:30

רבע גמר גביע ווינר: השחקנים של ספרופולוס פתחו עונה בזירה המקומית בצורה חלקה מול העולה החדשה, ויפגשו את מכבי ראשון לציון בחצי הגמר ביום ראשון. בלייזר (19) והאנטר (16) בלטו

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל חיפה עמית שמחון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הצהובים פתחו עונה בזירה המקומית בצורה חלקה. ז'יז'יץ' מול עמית שמחון/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

העולה האחרונה לחצי גמר גביע ווינר נקבעה הערב (שני) לאחר שמכבי תל אביב גברה בקלילות 74:83 על הפועל חיפה ברבע הגמר. לאחר רבע ראשון צמוד, הצהובים השתלטו על המשחק ברבע השני, במהלכו עלו ליתרון דו ספרתי. ג'ייסון סיגרס המצוין השאיר את העולה החדשה במשחק, כשגם איגור נסטרנקו שעלה מהספסל סיפק דקות טובות מאוד בשורות האדומים מהכרמל.

ברבע השלישי השחקנים של ספרופולוס לחצו על דוושת הגז וברחו במהלכו ליתרון 52:68. בשלב זה נראה שלקבוצה של אלעד חסין אזלו הכוחות, למרות ניסיונות של סיגרס להחזיר את קבוצתו למשחק ברבע האחרון. אות'לו האנטר ועוז בלייזר נראו טוב מאוד בשורות מכבי תל אביב והוליכו את קלעי הקבוצה, בעוד בהפועל חיפה יקוו להופעות טובות יותר מעמית שמחון וכארם משעור.

קלעו למכבי תל אביב: עוז בלייזר 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, אות'לו האנטר 16, אנטה ז'יז'יץ' 15 ו-8 ריב', כריס ג'ונס 10, דראגן בנדר 9, סנדי כהן ועידן אלבר 4 כ"א, סקוטי ווילבקין ודורי סהר 4 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: ג'ייסון סיגרס 19, קינן אוואנס ואיגור נסטרנקו 14 כ"א, עמית שמחון 8, לנארד פרימן 7, כארם משעור 5, ראקים באקלס 4, זיו בן צבי 3.

שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
החזיק את העולה החדשה במשחק, אך זה לא הספיק. ג'ייסון סיגרס/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

אנטה ז'יז'יץ' הראה עליונות מתחת לסלים בפתיחה והצהובים עלו ל-6:10. בלייזר פתח טוב, אך שלשות של ג'ייסון סיגרס ועמית שמחון השאירו את הפועל חיפה קרובה לאלופה. בסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 17:23.

רבע 2:

הצהובים העלו הילוך בפתיחת הרבע השני וטסו ליתרון דו ספרתי, 19:29, לאחר סל של אות'לו האנטר במתפרצת. אלעד חסין החליט שנמאס לו והזעיק פסק זמן, פחות משתי דקות בתוך הרבע. יאניס ספרופולוס העלה מהספסל את הצעירים דורי סהר ועידן אלבר, שניפקו דקות טובות, ושמרו את היתרון הצהוב באיזור ה-8-10 נקודות. שלשה של עמית שמחון לקראת סיום המחצית, הורידה את שתי הקבוצות להפסקה כשהצהובים ביתרון, 39:47.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל חיפה לנארד פרימן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הצהובים פתחו פער בפתיחת הרבע השני ולא הביטו לאחור. ווילבקין מול לנארד/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

רבע 3:

ג'ייסון סיגרס ואיגור נסטרנקו פתחו טוב את הרבע השלישי והחזירו את העולה החדשה עד מינוס ארבע בלבד, מה שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן. שתי שלשות של מכבי תל אביב - אחת של בלייזר ואחת של בנדר - קבעו 52:64 לצהובים, והפעם זה היה תורו של חסין לבקש פסק זמן. כריס ג'ונס קבע הפרש שיא של 16 הפרש. בסיום הרבע השלישי הוליכה מכבי תל אביב 55:68.

רבע 4:

מקס היידיגר עלה לדקות בכורה בצהוב, ומכבי תל אביב המשיכה להוליך בבטחה על הקבוצה של אלעד חסין. אות'לו האנטר ועוז בלייזר המשיכו להראות יכולת טובה, ולמרות ניסיונות של ג'ייסון סיגרס להחזיר את החיפאים למשחק לא עזרו. 84:93 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully