וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו מבקר את זידאן, ריאל מדריד צפויה להציע לסרחיו ראמוס חוזה חדש

הקשר נתפס במצלמות מעביר ביקורת על מאמנו. בסביבתו של הקפטן לא מודאגים מההצעה שטרם הגיעה, מודריץ' מדבר על היחסים עם רונאלדו

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

ריאל מדריד אמנם חגגה ניצחון גדול בקלאסיקו, אבל לא הכל שקט באלופה הספרדית. לפי דיווחים בספרד, לפני שריקת הפתיחה לקרב הגדול מול ברצלונה, נשמע איסקו אומר על הספסל: "אם זידאן רוצה להחליף אותי, הוא עושה זאת בדקה 50 או 60, לפעמים אפילו במחצית. כשהוא רוצה להעלות אותי מהספסל, הוא עושה זאת בדקה ה-80". הקשר שהחל את עונתו השמינית בקבוצה הבוגרת לא השלים שני שני משחקים ליגה מלאים (כלומר, 90 דקות) מאז נובמבר 2017. מאז שותף ב-72 משחקי ליגה, ורק בשישה מהם ל-90 דקות.

נושא נוסף בו עוסקים בבלאנקוס הבוקר (שני) הוא שאלת עתידו של סרחיו ראמוס, שחוזהו יסתיים בקיץ הבא. החל מינואר הקרוב, יוכל הקפטן לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות על עזיבה בחינם, ועדיין לא ברור האם האלופה תציע לו חוזה חדש. "סרחיו יסיים את הקריירה בריאל מדריד, הוא הרבה יותר מקפטן", התעקש פלורנטינו פרס לאחר הזכייה באליפות בעונה שעברה, אולם מספר חודשים חלפו וריאל טרם פנתה.

"שום דבר לא בוער", הבהירו מקורביו של ראמוס ל"אס". "הוא סומך לגמרי על פלורנטינו". על פי דיווחים, שני הצדדים נמצאים באותה עמדה בה היו כשהחלו בשיחות לפני מספר חודשים - ראמוס דורש חוזה לשנתיים נוספות ושדרוג קטן במשכורתו, בעוד הבלאנקוס מוכנים להציע חוזה לעונה אחת בלבד, כחלק ממדיניות המועדון שלא להעניק לשחקנים ותיקים חוזים ארוכים טווח. ובכל זאת, לפי "אס", "היחסים בין הקפטן והנשיא נראים טובים, וכל הדרכים מובילות לחידוש חוזה".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם איסקו. Alvaro Barrientos, AP
שוב לא שקט. זידאן ואיסקו/AP, Alvaro Barrientos

לוקה מודריץ' העניק ריאיון למגזין "פור פור טו", ובו החמיא למאמנו: "אם אני צריך לבחור מאמן אחד, אקח את זידאן. היחסים שלי איתו מיוחדים יותר מאלה שהיו לי עם מאמנים אחרים וזכינו בתארים רבים יחד. הוא אוהב לקרוא לך למשרד לו ולהגיד מה אתה צריך לעשות יותר ואיך אתה צריך לשחק".

עוד סיפר הקשר הקרואטי: "אני זקן מדי לחזור לטוטנהאם. עדיין נותרה לי עוד עונה אחת בחוזה שלי בריאל, אז נראה מה יקרה. אני מרגיש טוב ורוצה לשחק כדורגל עוד כמה שנים, אחרי העונה הזו אשב עם המועדון ואני בטוח שמה שלא יקרה, הכל יהיה בסדר".

על שיתוף הפעולה עם כריסטיאנו רונאלדו אמר: "הוא בירך אותי כשזכיתי בכדור הזהב. אנחנו שומרים על הקשר, כי לשחק איתו היה יוצא דופן. הוא דרש מאיתנו כל כך הרבה, במהלך משחקים הוא דרש שכולם יהיו בשיאם וזה דרבן אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully