וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה מכחיש את הדיווחים שיפרוש מנבחרת צרפת: "פייק ניוז"

קשר יונייטד מגיב לדיווחים שהוא מתכוון להחרים את הנבחרת בעקבות התבטאויות הנשיא מקרון נגד האיסלאם: "שקר שלא מתקבל על הדעת"

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

פול פוגבה מבהיר: הידיעות לפיהן הוא מתכוון לפרוש מנבחרת צרפת בתגובה להתבטאויות של הנשיא מקרון נגד הטרור האיסלמי, הן שקריות. קשר מנצ'סטר יונייטד פרסם היום (שני) פוסט הבהרה, בו העלה צילום מסך של הדיווח המקורי ב"סאן" ועליו הוסיף את הכיתוב: "פייק ניוז. בלתי מתקבל על הדעת".

לפי הדיווחים שצצו אמש, פוגבה כבר קיבל את ההחלטה כבר ביום שישי האחרון אחרי ההתבטאות של מקרון וגם בעקבות החלטת ממשלת צרפת להוקיר את זכרו של המורה שראשו נערף אחרי שפרסם קריקטורות פוגעניות של הנביא מוחמד. הדיווחים האלו התפרסמו תחילה בתקשורת במזרח התיכון.

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
לא פורש. פול פוגבה/רויטרס

כזכור, הנשיא מקרון תיאר את הרצח של המורה סמואל פאטי כ"התקפת טרור איסלאמי", שגזלה את חייו של המורה. לאחר מכן הוא הוסיף ש"נחישות ותקיפות הם התשובות היחידות לטרור האיסלאמי המפלצתי".

פוגבה, 27, הוא מוסלמי בעצמו ורואה את המעשים של מקרון כ"פגיעה בצרפתים המוסלמים" במדינה שבה האיסלאם היא הדת השנייה הכי גדולה אחרי הנצרות. פוגבה הוא אחד הכוכבים הגדולים של נבחרת צרפת בשנים האחרונות. הקשר, שנולד להורים מגינאה, רשם 72 הופעות במדים הלאומיים וכבש עשרה שערים.

פוגבה היה אחד השחקנים הכי משפיעים של הטריקולור בזכייה האחרונה במונדיאל ונחשב גם למנהיג שלה בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully