וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליזארזו: "גריזמן כבר לא יודע איך לשחק כדורגל עם החולצה של ברצלונה"

הפרשן ומגן העבר הצרפתי הפציר בכוכב המנודה לעזוב את הקטלאנים: "הוא במצב הזה כבר 18 חודשים וזה משפיע עליו. כשאתה במצב כזה, עדיף לך ללכת"

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו אינהובן 1:2/באדיבות ספורט 1

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד בקלאסיקו ומתעסקים בעיקר בשיפוט. אלא שהצרות של הקבוצה של קומאן עמוקות בהרבה ומעבר לחוסר החשק המופגן של מסי הכוכב הגדול, בולטת במיוחד השחיקה ההדרגתית במעמדו של אנטואן גריזמן, הצרפתי שהגיע למועדון לפני שנתיים על תקן של כוכב גדול מאתלטיקו מדריד וכאלוף עולם גאה עם נבחרת צרפת.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מוצא את עצמו בברצלונה. גריזמן/רויטרס

אלא שאחרי עונה מאכזבת במדי הקטלאנים, אצל קומאן גריזמן איבד אפילו את חולצת ההרכב. מול פרנצווארוש החלשה בליגת האלופות הוא לא שיחק אפילו דקה ובקלאסיקו אמש נכנס רק לקראת הסיום. ביצ'נטה ליזארזו, מגן נבחרת צרפת לשעבר ופרשן ספורט מדופלם בהווה, התייחס למצבו של גריזו בבארסה ולטענתו יש לצרפת רק ברירה אחת והיא לעזוב את המועדון כמה שיותר מהר.

"הוא כבר לא יודע איך לשחק כדורגל עם החולצה של ברצלונה, הוא לא מוצא את מקומו", אמר ליזארזו, כשאתה מאבד את הזהות שלך בשלב כזה, עדיף לך ללכת. עברו כבר 18 חודשים, זה משפיע לו על הראש והמצב קריטי עבורו".

גריזמן, שנרכש תמורת 120 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד בקיץ הקודם, כבש 133 שערים ב-257 משחקים אצל דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד. אלא שבברצלונה מדובר בגרסה דהויה של גריזו, שכבש 15 שערים בלבד ב-48 הופעות אשתקד והעונה מצבו אפילו מחמיר. גריזמן יקווה לפתוח במשחק הגדול בליגת האלופות ביום רביעי מול יובנטוס במקומו של קוטיניו הפצוע, אך לפי התקשורת הספרדית טרינקאו ופדרי מתחרים על המקום שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully