וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "כריס פול ללייקרס? אלוהים ישמור, אם זה יקרה הם באמת ישלטו"

שחקן העבר התייחס לאפשרות שהרכז הוותיק יצטרף לחברו הקרוב ולאנתוני דייויס בשורות האלופה: "לברון, רונדו ופול - הכדורסלנים החכמים בכל הזמנים"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

השמועות והדיווחים על האפשרות שכריס פול יצטרף ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס אצל האלופה לוס אנג'לס לייקרס הציתו, מסתבר, את הדמיון לא רק בקרב אוהדי הקבוצה מעיר המלאכים. הלילה (בין שבת לראשון) התייחס גם שחקן העבר וחברו הקרוב של לברון, דווין וויד, לאפשרות שהרכז הוותיק יצטרף לאלופה כדי ליצור טריו כוכבים מסקרן במיוחד.

דווין וויד, מיאמי היט, חוגג. AP
מפרגן לחבריו. וויד/AP

"אם זה יקרה, בלייקרס ישחקו במקביל כמה ממוחות הכדורסל הגדולים בכל הזמנים", הודה וויד. "אלוהים ישמור, אם זה יקרה הם באמת ישלטו. ראינו העונה איך זה נראה כשלברון ורייג'ון רונדו משתפים פעולה. הם רואים מהלכים עוד לפני שהם מתרחשים ואם שואלים אותי, מדובר אולי בשני השחקנים הכי מבריקים שדרכו על הפרקט".

שחקן העבר הוסיף: "גם פול נמצא באותה רשימה מכובדת. תמיד טענתי שכריס, לברון ורייג'ון הם שחקני הכדורסל החכמים בכל הזמנים. אחרי כל מה שרונדו ולברון עשו העונה, מפחיד לחשוב שגם פול יצטרף אליהם".

שחקן לוס אנג׳לס לייקרס אלכס קארוסו מול שחקן אוקלהומה סיטי כריס פול. GettyImages
בקרוב בצהוב? פול/GettyImages

על פי הדיווחים שעלו בתקשורת האמריקאית, לברון היה רוצה מאוד שרכז אוקלהומה סיטי יצטרף אליו בפרויקט המסקרן. "פול ישמח להגיע ללוס אנג'לס", צוטט גורם המקורב לרכז באחד הערוצים המובילים בארצות הברית. "זה יהיה חלום שמתגשם עבורו. לברון סומך ומחזיק ממנו מאוד, הם יפרחו יחד. נכון שזה נראה כמו סיכון לא קטן, אבל לפעמים צריך לקחת סיכונים גדולים כדי להצליח. גולדן סטייט עשו זאת, אז למה שהלייקרס לא יצליחו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully