וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פשוט שוק": המינוי של אמארה סטודמאייר ונאש מפתיע את ארה"ב

בברוקלין מודאגים מהציוות של סטודמאייר ונאש חסרי הניסיון, ותוהים: האם דוראנט ואירווינג ינסו לשכפל את הפיק אנד רול המפורסם? ההפתעה: גם דאנטוני עשוי להצטרף לצוות האימון של הנטס

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

ההחלטה של ברוקלין למנות את אמארה סטודמאייר לעוזר המאמן תפסה רבים בארה"ב בהפתעה. "זה פשוט שוק", נכתב ב"netsdaily" על הדיווחים לפיהם שחקן העבר, שבעונה שעברה שיחק במכבי תל אביב ועזב אותה, פורש מכדורסל וישמש כעוזר מאמן של סטיב נאש.

רבים מאוהדי ברוקלין הביעו חשש מהמינוי של סטיב נאש חסר הניסיון, ובשאלה כיצד יוכל להתמודד עם האגו העצום של קיירי אירווינג וקווין דוראנט. אבל כעת הנטוס מביאים עוד איש מקצוע בלי עבר מקצועי או יכולת אימון מוכחת, ו"בנוסף לנאש, שלא אימן מעולם לפני שקיבל את המשרה, גם אמארה מגיע חסר ניסיון לחלוטין".

סטודמאייר, ששיחק שש פעמים במשחק האולסטאר ועזב את ה-NBA ב-2015/16 להפועל ירושלים ולאחר מכן למכבי תל אביב, יחזור לשתף פעולה עם סטיב נאש, איתו כיכב במשך שנים בפיניקס. על פי שאמס שראניה, שפרסם את הידיעה, "סטודמאייר ונאש הציגו בפיניקס פיק אנד רול קטלני במשך שנים, מה שבטוח דוראנט ואירווינג ינסו לשכפל". התפקיד של סטודמאייר יתמקד בפיתוח שחקנים בברוקלין, ועל פי דיווחים, "מייק דאנטוני, שאימן את נאש ואמרה בפיניקס, מועמד לתפקיד עוזר המאמן של נאש". גם ז'אק ווהן (ששימש כמאמן זמני אחרי פיטורי קני אטקינסון) מוזכר כמועמד.

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. דני מרון
תפקיד חדש. אמארה/דני מרון
שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט. GettyImages
ישכפלו את הנשק הקטלני? דוראנט ואירווינג/GettyImages

סטודמאייר בן ה-37 החל את הקריירה שלו בפיניקס, שבחרה אותו כבחירה תשיעית בדראפט 2002. הוא שיחק שם שמונה שנים ושיתף פעולה עם סטיב נאש שאחריהן בילה חמש עונות בניו יורק ניקס, תקופה קצרה במיאמי ושלוש שנים נוספות במיאמי. ב-2019-2016 הוא שיחק בהפועל ירושלים וגם החזיק בחלק מהבעלות על המועדון. ב-2019 יצא לגיחה בפוז'יאן סטרג'ונס וחזר לישראל כדי לשחק במכבי תל אביב, אותה הוליך לאליפות בעונה שעברה כשהצטיין במשחק הגמר. גם במכבי תל אביב כעת מודאגים מההחלטה של סטודמאייר לא להגיע לישראל, ויחפשו פתרון מתחת לסלים.

הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר וב-2007 גם נבחר לחמישיית העונה ב-NBA. הוא היה רוקי השנה ב-2003 ובתארים הקבוצתיים היחידים שלו זכה בישראל: שתי אליפויות (אחת עם מכבי תל אביב ואחת עם ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully