וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חביב נורמגומדוב שבר את רגלו בשני מקומות לפני הקרב ואף חלה בחזרת"

על פי הדיווחים, אלוף ה-UFC שניצח את גייצ'י ופרש "לא דיווח על השבר לאף אחד". ווייט: "הוא הבן ז*** הכי קשוח על הפלנטה". קונור מקגרגור: "אני אמשיך מכאן". וגם דריימונד גרין, כריסטיאנו רונאלדו, מני פאקיאו ועוד

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, לא פחות, חביב נורמגומדוב הרוסי, הודיע אמש (שבת) על פרישה מהענף בצורה הכי מדהימה שיכולה להיות, לפחות מבחינתו, אחרי שניצח את ג'סטין גייצ'י בקלות בקרב על אליפות העולם של ה-UFC, השיב לעצמו את החגורה והעלה את מאזנו ל-0:29 מדהים.

נורמגומדוב, שאיבד במהלך השנה את אביו, שליווה אותו מאז שעשה את צעדיו הראשונים בזירה, הודיע מיד לאחר הניצחון שהוא תולה את הכפפות: "זהו הקרב האחרון שלי. לא אוכל להמשיך בלי אבא שלי". בעקבות ההודעה הדרמטית של חביב וכמובן גם בשל הניצחון הענק, לוחמים, ספורטאים ושחקנים מכל רחבי העולם בירכו אותו ברשתות החברתיות, כשגם נשיא ה-UFC דיינה ווייט בירך וחשף כמה פרטים מעניינים.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מברך את חביב נורמגומדוב. צילום מסך, צילום מסך
גם רונאלדו בירך/צילום מסך, צילום מסך

ווייט לא יכול היה להישאר אדיש להופעה ולהודעה של חביב, ובדרכו הבריונית והגסה הגיב: "חביב הוא הבן ז*** הכי קשוח על הפלנטה. יש לנו מזל שזכינו לראות אותו שוב אחרי כל מה שעבר עליו. לפני פחות מחודש הוא היה בבית חולים עם כף רגל שבורה. הוא לא אמר לאף אחד על זה כלום, פשוט נכנס לזירה ונלחם עם רגל שבורה".

על פי הדיווחים כשלושה שבועות לפני הקרב שבר הרוסי את אחת מאצבעות רגליו בשתי מקומות, ואם זה לא מספיק הוא אף סבל מחזרת. "מאמנו טען שההכנה לקרב הייתה הגרועה ביותר בקריירה שלו בשל המחלה שממנה סבל".

"יופי של יכולת חביב", צייץ יריבו הגדול קונור מקגרגור, שלשם שינוי פרגן לו מעט. "אני אמשיך מכאן. תנחומיי לך ולמשפחתך בשל מות אביך. שלך, המקגרגורס". "אני יודע שהוא עשה את אביו גאה הלילה", אמר יריבו גייצ'י בסיום. "הסיבה היחידה שנשארתי בזירה אחרי ההפסד היא כדי להרעיף עליו שבחים. הוא ענק".

"ברכות לאלוף הגדול בהיסטוריה של הארגון", צייץ האלוף לשעבר דניאל קורמייה, שפרשן את הקרב. "איזו קריירה מדהימה, נפל בחלקנו מזל לראות אותך נלחם". "וואו, איזה אלוף. הוא פשוט חיה! מקווה שאביך ינוח על משכבו בשלום", צייץ כוכב גולדן סטייט דריימונד גרין. "ברכות אח יקר, אני משוכנע שאביך גאה", כתב לו כריסטיאנו רונאלדו. "ברכות לגדול בכל הזמנים", ציין מני פאקיאו, שעתיד לפגוש את קונור בזירת האגרוף. "נפלה בחלקי הזכות לראות אותך נלחם. כבוד!". "אני לברך את חביב על קריירה מדהימה", אמר ג'ון ג'ונס, האלוף לשעבר. "אני יודע שהוא גרם לאביו להיות גאה, ואני מקווה שאלוהים ימשיך לברך אותו לאורך המסע שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully