וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו קוסטה: "ישראל אדסניה אשפה אנושית, אני אגרום לו לשלם"

הברזילאי שהובס בקרב על אליפות העולם של ה-UFC זועם על התנועות המגונות שהפנה לעברו אדסניה בסיום: "זה לא מקובל, אני רוצה קרב חוזר". האלוף הגיב ושלח עקיצה לג'ון ג'ונס: "אני לא מפסיק לצחוק"

לוחם ה-MMA טאפון אנצ'וקווי מנצח קרב בנוקאאוט באמצעות בעיטה לראש/טוויטר

בלילה שבין שבת לראשון נערך אחד הקרבות הכי גדולים שידע עולם ה-MMA בשנים האחרונות - אליפות העולם של ה-UFC במשקל בינוני בין האלוף המכהן ישראל אדסניה לטוען לכתר פאולו קוסטה. עוד הרבה לפני הקרב, השניים דאגו שהייפ סביבו ירקיע שחקים, אחרי שהחליפו קללות וכמעט גם מהלומות במספר מקרים שונים. על נגיעה בכפפות לפני שהקרב החל בכלל לא היה מה לדבר.

אדסניה, שהגיע כפייבוריט ברור לקרב, ניצח את יריבו בקלות, תוך כדי שהציג יכולת מרשימה. הוא שילב בעיטות אדירות לרגליים של יריבו עם תזוזה מתמדת ומשמעת טקטית מרשימה. בסופו של דבר, סליפ קטן בזמן ג'אב של קוסטה, בשילוב ימנית ומכת וו שמאל לראשו של הברזילאי, שלחו אותו לקרקע. האלוף המכהן לא חשב פעמיים והתנפל עליו באגרופים. לשופט לא הייתה ברירה והוא עצר את הקרב, כשאדסניה לא נשמע לו ונשאר שוכב על גבו של קוסטה תוך כדי שהוא מבצע תנועות ספק מיניות במשך שניות ארוכות.

בעקבות זאת, ספג אדסניה, שהעלה את מאזנו בקריירה ל-0:20 מרשים למדי, ביקורות רבות, הן ממעריציו, הן מקולגות אחרות מעולם אומנויות הלחימה והן מיריבו, שמאוד לא אהב את התנהגותו של הניו זילנדי אחרי שצפה בקרב בשידור חוזר.

"רציתי לדבר על מה שהאשפה האנושית עשה אחרי הקרב", אמר קוסטה בפוסט שהעלה באינסטגרם. "מה שהוא עשה לא מקובל ואני רוצה קרב חוזר. אני לא רוצה להשמיע תירוצים, אבל משהו קרה לפני הקרב. כשנילחם שוב אהיה 100 אחוז ואגרום לו לשלם. תזכרו את הדברים שלי". "פאק, אני לא מפסיק לצחוק", הגיב לו אדסניה בטוויטר, ולאחר מכן גם שלח גם עקיצה לאחד הלוחמים הגדולים בתולדות ה-UFC, ג'ון ג'ונס, שעשוי להיות יריבו הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully