וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קעקוע נאצי: הלוחם המבטיח שוחרר מה-UFC אחרי קרב אחד בלבד

גולשים ברשתות החברתיות זיהו קעקוע של "השמש השחורה" על אחד מאנשי הפינה של רומן בוגטוב המבטיח. בעקבות זאת, בארגון הלחימה הגדול בעולם החליטו להתיר את חוזהו

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

לוחם ה-MMA הרוסי, רומן בוגטוב, יעדיף לשכוח את קרב הבכורה שלו ב-UFC. רבים מחובבי הענף חיכו לרגע שבוגטוב, שהחזיק במאזן 0:10 עד לקרב הראשון, ייכנס לאוקטגון המפורסם בעולם, והייפ סביבו היה בשמיים. אלא שכבר בסיבוב הראשון בקרב שלו מול הברזילאי לאונדרו סנטוס, היה נראה שזה לא זה.

כבר בסיבוב הראשון קיבל בוגטוב הערה מהשופט, אחרי שהכניס את אצבעו לעינו של יריבו. את רוב הסיבוב השני הוא בילה על המזרן כשהברזילאי מעליו ובסיבוב השלישי הוא שלח לסנטוס שתי מכות לא חוקיות לחלציים, שבגינן ירדו ממאזנו שתי נקודות. בסופו של דבר, הוא הפסיד לראשונה בקריירה וירד למאזן 10:1, אך מסתבר שזה לא החלק הכי גרוע מבחינתו של הרוסי.

מיד לאחר הקרב, תמונה של אחד ממאמניו החלה להופיע ברשתות החברתיות. בתמונה נראה קעקוע נאצי על מרפקו של איש הפינה של בוגטוב, אלכסיי קיסר. מדובר בקעקוע גדול של "השמש השחורה", סמל שנוצר על ידי הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה ומשמש כיום ניאו נאצים ברחבי העולם.

הקעקוע המדובר

בעקבות זאת, רבים ברשתות החברתיות ביקרו את הרוסי ואת אנשי הפינה שלו וטענו כי הם אנטישמיים. "יש לקעקוע משמעות אחרת מבחינתי כאדם סלבי", התגונן קיסר. "לא תוכלו למצוא אפילו אדם צבעוני אחד שנפגע ממני", אמר וספג ביקורות גם על תגובתו.

בכל מקרה, ב-UFC החליטו שלא לקבל את דבריו והודיעו בצעד נדיר למדי על שחרורו של הלוחם הרוסי, אחרי שערך קרב אחד בלבד בארגון.

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully